logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7-kolorów urządzeń wielkoformatowych Canon Imageprograf GP

  PR 15.02.2024, przeczytano 983 razy
ilustracja

Canon wprowadza na rynek nową serię 7-kolorowych urządzeń wielkoformatowych imagePROGRAF GP, przeznaczonych zarówno dla zewnętrznych dostawców druku jak i zastosowań in-house. Nowa seria obejmuje trzy modele: imagePROGRAF GP-6600S 60"/1524mm, GP-4600S 44"/1118mm - zastępujące imagePROGRAF PRO-6100S i PRO-4100S oraz GP-2600S 24"/610mm. W połączeniu z zestawem atramentów pigmentowych LUCIA PRO II1, seria umożliwia drukowanie plakatów w formacie A0 na niepowlekanym papierze w ciągu zaledwie 48 sekund. Dodatkowo, urządzenia gwarantują stosowanie poszerzonej gamy żywych i dokładnie odwzorowanych kolorów oraz większą trwałość obrazu. Seria imagePROGRAF GP będzie prezentowana publiczności podczas targów drupa 2024 na stoisku Canon w hali 8A, B41-1 - B41-8.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-kolorow-urzadzen-wielkoformatowych-canon-imageprograf-gp,403141,artykul.html

Wyjątkowe krycie kolorami zgodnie z PANTONE

Nowy 7-kolorowy zestaw atramentów LUCIA PRO II, stosowany w nowej serii imagePROGRAF GP, zawiera kolor pomarańczowy, którego atutem jest odtwarzanie kolorów żywszych i przyciągających wzrok, oraz szary, który odzwierciedla różnorodność odcieni skóry. W rezultacie gama kolorów, reprodukowanych przez imagePROGRAF GP, odpowiada 96% zakresu PANTONE FORMULA GUIDE Solid Coated2, co sprawia, że seria jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku drukowania kolorów korporacyjnych.

ilustracjastrzałka

Większa trwałość druku

Zestaw atramentów LUCIA PRO II pozwala na tworzenie bardziej wytrzymałych wydruków. Zapewniają one znacznie lepszą odporność na ścieranie powierzchni papierów fotograficznych, dzięki czemu plakaty i inne wydruki są mniej podatne na zarysowania podczas przenoszenia, transportu czy montażu. Dodatkowo, pigment używany w zestawie atramentów, znacząco zwiększa trwałość kolorów, Powoduje to, że potencjał wydruków do zachowania niezmienionej jakości można oszacować na 200 lat. 3

Wzrost wydajności

Nowa seria imagePROGRAF GP jest łatwa w obsłudze – może być używana przez osoby o różnym doświadczeniu. Zapewnia także większą produktywność dzięki monitorowaniu nanoszenia atramentu, uproszczonym ustawieniom i łatwiejszej obsłudze różnego rodzaju podłoży. Możliwość obsługi dwóch rolek pozwala na jednoczesne ładowanie drugiej rolki z podłożem innego typu i rozmiaru. Pozwala to użytkownikowi przełączać się bez przerywania pracy między drukowaniem na papierze matowym, a błyszczącym. Dodatkowo, przyspieszenie procesu automatycznego podawania nośników skróciło czas ich ładowania o około 40%.4

Troska o środowisko

Canon dąży do zmniejszenia wpływu swoich produktów i działań na środowisko poprzez odpowiedzialne gospodarowanie zasobami, ograniczanie ilości odpadów, zwiększanie wydajności oraz promowanie innowacji. W nowej serii imagePROGRAF GP zredukowano ilość styropianowego materiału opakowaniowego - w modelu GP-4600S użyto o 89,5% mniej styropianu5, niż w jego poprzedniku. Ponadto dzięki zmniejszonemu zużyciu energii - 94 W podczas pracy i 2,2 W w trybie gotowości, serii tej przyznano "złoto" w amerykańskim rejestrze EPEAT (Electronic Product Environmental Assessment Tool)6. Jest to najlepszy możliwy wynik w kategorii urządzeń do przetwarzania obrazu.

Mathew Faulkner, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji w regionie EMEA, Wide Format Printing Group, Canon Europe, komentuje: "Wprowadzając na rynek nową serię imagePROGRAF GP, odpowiadamy na potrzeby rynku w zakresie urządzeń do wytwarzania wysokiej klasy plakatów. Seria GP zachowuje doskonałą jakość druku imagePROGRAF, a dzięki wykorzystaniu nowych atramentów LUCIA PRO II zapewnia znacznie szerszą gamę kolorów i znakomite pokrycie w skali Pantone, co zwiększa dokładność odwzorowania kolorów korporacyjnych. Ponieważ dla rynku wysokiej klasy plakatów równie ważna jest trwałość obrazu, wszelkie materiały drukowane na nowych urządzeniach imagePROGRAF GP są bardzo odporne zarówno na zarysowania, jak i światło. Pomoże to zachować im trwałość i jakość. Ponadto, dzięki ulepszonej obsłudze nośników i zwiększonej automatyzacji serii, sprawiliśmy, że jest ona bardziej produktywna i łatwiejsza w użyciu".

Nowa seria imagePROGRAF GP jest dostępna od marca 2024 r. w regionie EMEA - do nabycia bezpośrednio od firmy Canon lub u jej akredytowanych sprzedawców.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

Dodatkowe informacje:

1. Pięć z siedmiu atramentów opracowano na nowo. Matowy czarny i pomarańczowy atrament są takie same jak te używane w imagePROGRAF GP-2000/4000.

2. 96% "PANTONE™ FORMULA GUIDE Solid Coated" przy użyciu półbłyszczącego papieru Canon Premium 2 ze sterownikiem drukarki imagePROGRAF przy ustawieniu [Wysoka] [Korekcja kolorów wyłączona].

3. W przypadku korzystania z papieru Canon Heavy Coated HG. Przewidywana wartość obliczona zgodnie z metodą testowania odporności na światło w pomieszczeniach i kryteriami oceny zachowania żywotności cyfrowego kolorowego druku fotograficznego (JEITA CP-3901B) opublikowanymi przez JEITA (Japan Electronics and Information Technology Industries Association).

4. Od 123 sekund (poprzednia seria imagePROGRAF PRO) do 73 sekund (nowa seria imagePROGRAF PRO).

5. Waga GP-6600S zmniejszona o 58,9%. GP-2600S nie wykorzystuje styropianu do pakowania produktów.

6. System oceny wpływu na środowisko ustanowiony przez Green Electronics Council (GEC), organizację non-profit w Stanach Zjednoczonych, w celu rozwoju rynku i promocji produktów przyjaznych dla środowiska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764