logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7 marca rusza akcja „Wysokich Obcasów” #Nieustraszona w pracy

  PR 06.03.2020, przeczytano 1153 razy

„Wysokie Obcasy" oraz „Wysokie Obcasy Praca" wspólnie z firmą State Street Bank rozpoczynają ważny społecznie projekt  #Nieustraszona w pracy.  Chcą w nim podkreślić znaczenie odwagi, siły i wzajemnego wspierania się kobiet, które wciąż muszą walczyć równe traktowanie na rynku pracy. 7 marca br., tuż przed Dniem Kobiet,  cykl #Nieustraszona w pracy zainauguruje reportaż „Nie boją się szefa ani wyzwań” opublikowany na łamach sobotniego wydania „Wysokich Obcasów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-marca-rusza-akcja-_wysokich-obcasow_-nieustraszona-w-pracy,385979,artykul.html

- Mężczyźni, którzy nie lubią zajmujących ich miejsce kobiet, są powodem, dla którego potrzeba nam Nieustraszonej… – słowa Billa de Blasio, burmistrza Nowego Jorku są mottem projektu #Niestraszona w pracy. Jego twórcy z redakcji „Wysokich Obcasów” i State Street Banku chcą przypomnieć, że kobiety wciąż muszą walczyć o to, by na rynku pracy traktowano je na równi z mężczyznami. Pomaga im w tym odwaga, siła, wyznaczanie sobie autentycznych celów, konsekwencja w działaniu i wzajemne wsparcie kobiet.

Na łamach „Wysokich Obcasów” i magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będą prezentowane Nieustraszone, czyli zwykłe-niezwykłe, inspirujące kobiety. W gronie bohaterek angażujących i autentycznych historii znajdą się m.in. prezeska, dyrektorka finansowa, kierowniczka budowy, pracownik naukowy, developerka IT czy właścicielka firmy. To kobiety, które inspirują do bycia Nieustraszoną.

7 marca br. w sobotnim wydaniu „Wysokich Obcasów” ukaże się reportaż „Nie boją się szefa ani wyzwań” Magdaleny Warchali  inaugurujący cykl #Nieustraszona w pracy w 2020 r. Autorka opisuje w nim historię Urszuli Rowińskiej - Nieustraszonej, która prowadzi akcję „Szefie, szanuj”, przywracającą godność zawodowi sekretarki.

Projekt #Nieustraszona w pracy to również - poza artykułami, wywiadami i reportażami - cykl inspirujących spotkań organizowanych w całej Polsce. W Katowicach, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i w Warszawie kobiety spotkają się, żeby otwarcie porozmawiać o doświadczeniach w pracy i uczestniczyć w warsztatach, m.in. z budowania pewności siebie i wykorzystywania swojego kapitału.

Akcji będzie towarzyszył też konkurs „Twoja Nieustraszona" z nagrodą główną w postaci pobytu w Nowym Jorku - mieście Fearless Girl.

Pierwsze spotkanie odbędzie się w Katowicach już 21 marca. Szczegóły wkrótce.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764