logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu

  PR 19.08.2019, przeczytano 985 razy

Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-rozwiazan-dla-e---commerce%2C-ktore-zwieksza-efektywnosc-biznesu,383636,artykul.html

Asana

To darmowa aplikacja online, która pomaga w organizacji codziennej pracy, czyli zarządzaniu projektami oraz zadaniami w firmie. Wśród jego funkcji jest m.in. tworzenie specjalnych tablic, na których każde zadanie ma przypisaną osobę, datę  i osoby śledzące. Zadania można edytować, oznaczać kategorią oraz dzielić wedle uznania.

G Suite

Pakiet G Suite jest dedykowanym rozwiązaniem Google do przechowywania plików. Idealnie nadaje się dla każdej firmy, w tym tych z branży eCommerce. Dzięki usłudze użytkownik ma do dyspozycji 30 GB pamięci na pliki online, które może trzymać na swoim Dysku. Ma także możliwość tworzenia m.in. dokumentów, prezentacji czy grafik. G Suite jest również pomocne przy tworzeniu firmowego konta na Gmail.

Linkody

Linkody to narzędzie do gromadzenia i analizowania linków prowadzących do naszej domeny. W panelu użytkownika można znaleźć ocenę linkujących stron oraz ich wartość oraz ogólną ocenę serwisu pod kątem SEO.

FlexBalancer

Jednym z wyzwań dla branży eCommerce jest równoważenie obciążenia serwerów. FlexBalancer autorstwa polskiej firmy PerfOps oparty jest na chmurze, w dynamiczny sposób kieruje ruchem sieciowym w czasie rzeczywistym oraz monitoruje infrastrukturę internetową. Rozwiązanie jest zautomatyzowane, interfejsy użytkownika łatwe do przyswojenia, a smart UI umożliwia łatwą i szybką konfigurację nawet przedsiębiorcom nie obeznanym z tajnikami branży IT.

SurveyMonkey

Jeśli chcemy zwrócić większą uwagę na feedback od klientów, warto skorzystać z SurveyMonkey. Jest to narzędzie do zbierania i analizowania opinii od konsumentów. Pozwala tworzyć ankiety i zbierać konkretne dane. SurveyMonkey posiada panel umożliwiający też analizę zebranych informacji. Narzędzie pomaga przede wszystkim dopasować strategię content marketingu.

Timely

W codziennej pracy każdej firmy bardzo ważna jest efektywność. Dedykowanym rozwiązaniem do zarządzania czasem jest Timely, dzięki któremu śledzimy nasze poczynania podczas dnia pracy. Narzędzie pomaga zaplanować, ile godzin powinno zająć każde zadanie. Timely weryfikuje także, które obszary naszej aktywności potrzebują optymalizacji.

Quickbooks

W prowadzeniu biznesu kluczowe jest pilnowanie wydatków i zarządzanie płynnością finansową. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Quickbooks, czyli odpowiednie rozwiązanie dla małej firmy eCommerce w zakresie księgowości. Panel użytkownika umożliwia analizę firmowych wydatków i sprzedaży, a także terminy zbliżających się płatności.

Źródło: PrefOps

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (rekomendowanie własnej oferty)

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764