logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu

  PR 19.08.2019, przeczytano 393 razy

Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-rozwiazan-dla-e---commerce%2C-ktore-zwieksza-efektywnosc-biznesu,383636,artykul.html

Asana

To darmowa aplikacja online, która pomaga w organizacji codziennej pracy, czyli zarządzaniu projektami oraz zadaniami w firmie. Wśród jego funkcji jest m.in. tworzenie specjalnych tablic, na których każde zadanie ma przypisaną osobę, datę  i osoby śledzące. Zadania można edytować, oznaczać kategorią oraz dzielić wedle uznania.

G Suite

Pakiet G Suite jest dedykowanym rozwiązaniem Google do przechowywania plików. Idealnie nadaje się dla każdej firmy, w tym tych z branży eCommerce. Dzięki usłudze użytkownik ma do dyspozycji 30 GB pamięci na pliki online, które może trzymać na swoim Dysku. Ma także możliwość tworzenia m.in. dokumentów, prezentacji czy grafik. G Suite jest również pomocne przy tworzeniu firmowego konta na Gmail.

Linkody

Linkody to narzędzie do gromadzenia i analizowania linków prowadzących do naszej domeny. W panelu użytkownika można znaleźć ocenę linkujących stron oraz ich wartość oraz ogólną ocenę serwisu pod kątem SEO.

FlexBalancer

Jednym z wyzwań dla branży eCommerce jest równoważenie obciążenia serwerów. FlexBalancer autorstwa polskiej firmy PerfOps oparty jest na chmurze, w dynamiczny sposób kieruje ruchem sieciowym w czasie rzeczywistym oraz monitoruje infrastrukturę internetową. Rozwiązanie jest zautomatyzowane, interfejsy użytkownika łatwe do przyswojenia, a smart UI umożliwia łatwą i szybką konfigurację nawet przedsiębiorcom nie obeznanym z tajnikami branży IT.

SurveyMonkey

Jeśli chcemy zwrócić większą uwagę na feedback od klientów, warto skorzystać z SurveyMonkey. Jest to narzędzie do zbierania i analizowania opinii od konsumentów. Pozwala tworzyć ankiety i zbierać konkretne dane. SurveyMonkey posiada panel umożliwiający też analizę zebranych informacji. Narzędzie pomaga przede wszystkim dopasować strategię content marketingu.

Timely

W codziennej pracy każdej firmy bardzo ważna jest efektywność. Dedykowanym rozwiązaniem do zarządzania czasem jest Timely, dzięki któremu śledzimy nasze poczynania podczas dnia pracy. Narzędzie pomaga zaplanować, ile godzin powinno zająć każde zadanie. Timely weryfikuje także, które obszary naszej aktywności potrzebują optymalizacji.

Quickbooks

W prowadzeniu biznesu kluczowe jest pilnowanie wydatków i zarządzanie płynnością finansową. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Quickbooks, czyli odpowiednie rozwiązanie dla małej firmy eCommerce w zakresie księgowości. Panel użytkownika umożliwia analizę firmowych wydatków i sprzedaży, a także terminy zbliżających się płatności.

Źródło: PrefOps

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (rekomendowanie własnej oferty)

Najnowsze w tym dziale

Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej
Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się najlepiej w kreacji przyjemnego i odprężającego otoczenia?
Mitologiczne smoki i Wiedźmin a prawo autorskie
Andrzej Sapkowski, polski pisarz fantasy, twórca sagi o Wiedźminie, najczęściej po Stanisławie Lemie  tłumaczony polski autor fantastyki, stał się bardzo popularnym twórcą - netfliksowski serial „Wiedźmin”, gra oparta na przygodach Geralta z Riwii czy w końcu bardzo sprawny marketing sprawiły, że jego książki trafiły właśnie na prestiżową listę bestsellerów "New...
Pieczątka wcale nie musi być nudna
Czy zdajecie Sobie sprawę, że odbicie Waszej pieczątki, może być bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym? To czysty marketing, o ile zadacie Sobie trud, żeby było na niej logo, adres Waszej strony internetowej czy profilu na social media, Facebook, Instagram lub innego. No i wszystkie najważniejsze dane opracowane w czytelny sposób.
Opakowanie kluczem do serc klientów
Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wydał na nie średnio 277 złotych. Wyjątkowo chętnie klienci kupują wtedy m.in. czekoladki i inne produkty opatrzone serduszkami czy różami. O zakupie decyduje w takich przypadkach nie tylko promocja czy...
Sześć sklepów internetowych działających na platformie Shoper zostało laureatami ostatniej edycji rankingu serwisu Opineo zbierającego oceny nadawane e-sklepom przez klientów. Ekspertka ze sklepu Xiaomi-Poland.pl, który znalazł się w czołówce w kategorii “Telefony”, opowiada, jak pozyskiwać pozytywne opinie i dlaczego to takie ważne dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764