logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu

  PR 19.08.2019, przeczytano 338 razy

Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-rozwiazan-dla-e---commerce%2C-ktore-zwieksza-efektywnosc-biznesu,383636,artykul.html

Asana

To darmowa aplikacja online, która pomaga w organizacji codziennej pracy, czyli zarządzaniu projektami oraz zadaniami w firmie. Wśród jego funkcji jest m.in. tworzenie specjalnych tablic, na których każde zadanie ma przypisaną osobę, datę  i osoby śledzące. Zadania można edytować, oznaczać kategorią oraz dzielić wedle uznania.

G Suite

Pakiet G Suite jest dedykowanym rozwiązaniem Google do przechowywania plików. Idealnie nadaje się dla każdej firmy, w tym tych z branży eCommerce. Dzięki usłudze użytkownik ma do dyspozycji 30 GB pamięci na pliki online, które może trzymać na swoim Dysku. Ma także możliwość tworzenia m.in. dokumentów, prezentacji czy grafik. G Suite jest również pomocne przy tworzeniu firmowego konta na Gmail.

Linkody

Linkody to narzędzie do gromadzenia i analizowania linków prowadzących do naszej domeny. W panelu użytkownika można znaleźć ocenę linkujących stron oraz ich wartość oraz ogólną ocenę serwisu pod kątem SEO.

FlexBalancer

Jednym z wyzwań dla branży eCommerce jest równoważenie obciążenia serwerów. FlexBalancer autorstwa polskiej firmy PerfOps oparty jest na chmurze, w dynamiczny sposób kieruje ruchem sieciowym w czasie rzeczywistym oraz monitoruje infrastrukturę internetową. Rozwiązanie jest zautomatyzowane, interfejsy użytkownika łatwe do przyswojenia, a smart UI umożliwia łatwą i szybką konfigurację nawet przedsiębiorcom nie obeznanym z tajnikami branży IT.

SurveyMonkey

Jeśli chcemy zwrócić większą uwagę na feedback od klientów, warto skorzystać z SurveyMonkey. Jest to narzędzie do zbierania i analizowania opinii od konsumentów. Pozwala tworzyć ankiety i zbierać konkretne dane. SurveyMonkey posiada panel umożliwiający też analizę zebranych informacji. Narzędzie pomaga przede wszystkim dopasować strategię content marketingu.

Timely

W codziennej pracy każdej firmy bardzo ważna jest efektywność. Dedykowanym rozwiązaniem do zarządzania czasem jest Timely, dzięki któremu śledzimy nasze poczynania podczas dnia pracy. Narzędzie pomaga zaplanować, ile godzin powinno zająć każde zadanie. Timely weryfikuje także, które obszary naszej aktywności potrzebują optymalizacji.

Quickbooks

W prowadzeniu biznesu kluczowe jest pilnowanie wydatków i zarządzanie płynnością finansową. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Quickbooks, czyli odpowiednie rozwiązanie dla małej firmy eCommerce w zakresie księgowości. Panel użytkownika umożliwia analizę firmowych wydatków i sprzedaży, a także terminy zbliżających się płatności.

Źródło: PrefOps

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (rekomendowanie własnej oferty)

Najnowsze w tym dziale

Jak reklama DOOH może pomóc w wyborze odpowiednich produktów FMCG?
Niezależnie od tego, gdzie znajduje się nośnik DOOH – w kawiarni,  sklepie spożywczym, czy na dworcu kolejowym, cyfrowa reklama zewnętrzna to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów znajdujących się poza domem. Co wpływa na sukces tego medium? Dlaczego warto inwestować w DOOH, również w branży FMCG?
Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność
Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.
Katy Perry a sprawa polska
Dyskusję w mediach wzbudził niedawno* teledysk Katy Perry, w którym wokalistka wykorzystała wizerunek Stadionu Narodowego w Warszawie. Co prawda, na obiekt nałożono fikcyjną nazwę „Bingo's Bail Bond Stadium”, niemniej jednak ujęcie prezentowane na tle panoramy Warszawy nie budzi wątpliwości, że to właśnie stołeczna arena. Czy wokalistka miała prawo...
Jak marki skracają dystans z klientem?
"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.
Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764