logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu

  PR 19.08.2019, przeczytano 485 razy

Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-rozwiazan-dla-e---commerce%2C-ktore-zwieksza-efektywnosc-biznesu,383636,artykul.html

Asana

To darmowa aplikacja online, która pomaga w organizacji codziennej pracy, czyli zarządzaniu projektami oraz zadaniami w firmie. Wśród jego funkcji jest m.in. tworzenie specjalnych tablic, na których każde zadanie ma przypisaną osobę, datę  i osoby śledzące. Zadania można edytować, oznaczać kategorią oraz dzielić wedle uznania.

G Suite

Pakiet G Suite jest dedykowanym rozwiązaniem Google do przechowywania plików. Idealnie nadaje się dla każdej firmy, w tym tych z branży eCommerce. Dzięki usłudze użytkownik ma do dyspozycji 30 GB pamięci na pliki online, które może trzymać na swoim Dysku. Ma także możliwość tworzenia m.in. dokumentów, prezentacji czy grafik. G Suite jest również pomocne przy tworzeniu firmowego konta na Gmail.

Linkody

Linkody to narzędzie do gromadzenia i analizowania linków prowadzących do naszej domeny. W panelu użytkownika można znaleźć ocenę linkujących stron oraz ich wartość oraz ogólną ocenę serwisu pod kątem SEO.

FlexBalancer

Jednym z wyzwań dla branży eCommerce jest równoważenie obciążenia serwerów. FlexBalancer autorstwa polskiej firmy PerfOps oparty jest na chmurze, w dynamiczny sposób kieruje ruchem sieciowym w czasie rzeczywistym oraz monitoruje infrastrukturę internetową. Rozwiązanie jest zautomatyzowane, interfejsy użytkownika łatwe do przyswojenia, a smart UI umożliwia łatwą i szybką konfigurację nawet przedsiębiorcom nie obeznanym z tajnikami branży IT.

SurveyMonkey

Jeśli chcemy zwrócić większą uwagę na feedback od klientów, warto skorzystać z SurveyMonkey. Jest to narzędzie do zbierania i analizowania opinii od konsumentów. Pozwala tworzyć ankiety i zbierać konkretne dane. SurveyMonkey posiada panel umożliwiający też analizę zebranych informacji. Narzędzie pomaga przede wszystkim dopasować strategię content marketingu.

Timely

W codziennej pracy każdej firmy bardzo ważna jest efektywność. Dedykowanym rozwiązaniem do zarządzania czasem jest Timely, dzięki któremu śledzimy nasze poczynania podczas dnia pracy. Narzędzie pomaga zaplanować, ile godzin powinno zająć każde zadanie. Timely weryfikuje także, które obszary naszej aktywności potrzebują optymalizacji.

Quickbooks

W prowadzeniu biznesu kluczowe jest pilnowanie wydatków i zarządzanie płynnością finansową. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Quickbooks, czyli odpowiednie rozwiązanie dla małej firmy eCommerce w zakresie księgowości. Panel użytkownika umożliwia analizę firmowych wydatków i sprzedaży, a także terminy zbliżających się płatności.

Źródło: PrefOps

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (rekomendowanie własnej oferty)

Najnowsze w tym dziale

Wyprzedziły swoje czasy. Wielkie odrodzenie QR kodów
Mechanizm znany od 1994 roku obecnie w czasie światowej pandemii i reżimu sanitarnego wraca w wielkim stylu tym samym stając się ważnym tematem na ustach wielu firm. 
Czy deweloper może być miastotwórczy?
Inspiracja historią i charakterem dzielnicy oraz świadomość tego, jak nowe inwestycje mogą kształtować miasto były początkiem współpracy Traffic Design i nowego dewelopera rozpoczynającego swoją działalność w portowej części miasta, z racji bliskiego sąsiedztwa linii brzegowej nazywanej Śródmieściem Morskim.
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel
Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta transakcja w internecie dokonywana będzie w tym roku z pomocą asystentów głosowych.[1] Z inteligentnych algorytmów korzystają także sklepy: wirtualny asystent w czasie rzeczywistym...
Eye-tracking – jak reklamy zaburzają odbiór przestrzeni polskich miast?
Najnowsze technologie i współczesna wiedza pomagają architektom bardzo precyzyjnie projektować przestrzeń miejską. Nowoczesne rozwiązania opracowane przez firmę Designbotic już w najbliższej przyszłości mogą sprawić, że komfort i przyjemność wynikająca z przebywania w miastach ulegną znacznej poprawie. Wszystko dzięki wykorzystaniu techniki o nazwie eye-tracking,...
Czy bezpłatna promocja marki w sieci jest możliwa?
Koronawirus zmusił niemal co drugą markę (48 proc.) w Polsce do zmiany wydatków na SEM, a jedną trzecią do przetasowania budżetów na social media[1]. To nie jedyne działania marketingowe, które uległy transformacji wskutek pandemii. Wideo, lokowanie produktu, content marketing czy influencer marketing – wiele firm zmniejszyło intensywność aktywności tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764