logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7 Szpalt dla ING Banku Śląskiego

  PR 16.06.2017, przeczytano 526 razy

ING Bank Śląski otrzymał 7 nagród w konkursie Power Of Content Marketing - Szpalty Roku 2017. Bank otrzymał pięć złotych nagród, jedną srebrną oraz wyróżnienie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-szpalt-dla-ing-banku-slaskiego,32821,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu, do którego zgłoszono ponad 200 projektów, jury nagrodziło aż 7 z ING Banku Śląskiego, w czterech kategoriach: Content marketing – finanse i ubezpieczenia; Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egzemplarzy; Portal dla pracowników oraz Strategia content marketing dla pracowników.

Nagrodzone inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego:


ZŁOTO w kategorii: Content marketing - finanse i ubezpieczenia

  • Sztuka Biurowa: za realizację zgodną z kulturą organizacji, zaangażowanie twórców i odbiorców oraz zachęcenie pracowników do kreatywnego eksperymentowania;
  • Magazyn Baśka: za przekształcenie pracy w bankowości w coś atrakcyjnego, dynamiczne opowieści o ludziach i pokazanie, że można o innowacji mówić w innowacyjny sposób;
  • Kultura OFF’owa: za spójne działania, kreatywne hasła i edukacyjny wymiar projektu;


w kategorii: Portal dla Pracowników

  • One Intranet: za stworzenie platformy do rozmów w organizacji, projekt, w którego centrum są pracownicy i odważny dialog z nimi;


w kategorii: Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz.

  • Magazyn Baśka: za świetnie prowadzony, angażujący pracowników projekt i pokazanie, że są oni wartością marki;


SREBRO w kategorii: Portal dla pracowników

  • Kudos: za szerzenie dobrych wzorców w nowoczesnych technologicznie odsłonach i sprawienie, że codzienne docenianie współpracowników staje się łatwiejsze do wyrażenia;


WYRÓŻNIENIE w kategorii: Strategia content marketing dla pracowników

  • Kultura OFF’owa: za kreatywne działania, zmierzające do wprowadzenia oszczędności w firmie oraz przyjazną komunikację.


Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziewięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764