logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds

  PR 15.09.2021, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

Zakończenie sezonu biegowego zbliża się wielkimi krokami. Jego kulminacyjnym momentem będzie 7. Cracovia Półmaraton Królewski, który wpisuje się w najnowszą, globalną kampanię ASICS pod hasłem Uplifting Minds. Ponadto, marka została sponsorem technicznym wydarzenia. Impreza odbędzie się 17 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7.-cracovia-polmaraton-krolewski-promuje-kampanie-uplifting-minds,393000,artykul.html

7. Cracovia Półmaraton Królewski to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Wyjątkowa trasa prowadzi wśród najważniejszych zabytków oraz malowniczych uliczek Krakowa. Bieg jest organizowany od 2014 roku, a jego niewątpliwą atrakcją jest meta zlokalizowana w TAURON Arenie.

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa także dlatego, że wpisuje się w globalną kampanię Uplifting Minds realizowaną przez sponsora technicznego, markę ASICS. Jej celem jest pobudzenie ludzkich umysłów za pomocą aktywności fizycznej. 7. Cracovia Półmaraton Królewski wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń promujących kampanię w ramach Mind Run. ASICS zachęca biegaczy do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł. Globalna, dedykowana platforma „Mind UplifterTM” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada w czasie rzeczywistym realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie.

- Półmaraton w Krakowie to prawdziwe święto biegania. Nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na ekspozycję naszych wartości, które są zgodne z filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport ułatwia radzenie sobie ze stresem czy izolacją społeczną wywołaną przez pandemię. Naszym celem jest inspirowanie do podejmowania aktywności fizycznej niezależnie od okoliczności czy stopnia zaawansowania. Wspólnie z organizatorami będziemy pobudzać umysły biegaczy, aby czerpali z ruchu jak najwięcej korzyści – powiedział Daniel Bogacki, ASICS Activation Specialist.

- Ubiegły rok był dla nas olbrzymim wyzwaniem. W wyniku obostrzeń byliśmy zmuszeni przełożyć imprezę masową, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wreszcie spotkamy się na starcie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z ASICS będziemy świętować sukces nie tylko organizacyjny, ale także frekwencyjny, co ma szczególne znaczenie w trudnych i wymagających czasach pandemii – dodał Krzysztof Kowal, dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

W ramach sponsoringu technicznego, ASICS dostarczy uczestnikom koszulki z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ufunduje również nagrody dla czołowych biegaczy. Tegoroczna współpraca uwzględnia także wsparcie 14. Biegu Trzech Kopców. Ponadto, w zawodach wezmą udział przedstawiciele grupy biegowej ASICS Frontrunner.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764