logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

700 wystawców i 20 tys. gości spodziewanych na Remadays 2016

   12.02.2016, przeczytano 2619 razy
ilustracja

Ponad siedmiuset wystawców z całej Europy potwierdziło już swój udział w rozpoczynającej się 16 lutego 2016 roku, dwunastej edycji Targów Reklamy i Poligrafii - RemaDays. Jedna z największych branżowych imprez wystawienniczych na świecie zmienia swoje oblicze. Do dyspozycji gości będą przestronne, nowoczesne i komfortowe hale o łącznej powierzchni 35 tysięcy metrów kwadratowych. Dzięki temu z pewnością kompleks Warsaw EXPO odwiedzi rekordowa liczba zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/700-wystawcow-i-20-tys.-gosci-spodziewanych-na-remadays-2016,27460,artykul.html

Ogromna przestrzeń, przyjazne wystawcom i zwiedzającym zaplecze, to nie jedyne innowacje jakie wprowadza organizator targów. Do dyspozycji gości będzie 5,5 tysiąca miejsc parkingowych w dogodnej lokalizacji. Warsaw EXPO czyli największe centrum wystawiennicze w Polsce położone jest u zbiegu dróg krajowych i autostrad w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S-8.

Goście ReamaDays 2016 będą mogli skorzystać z wielu innych udogodnień. Z dworca kolejowego Warszawa Zachodnia i portu lotniczego im. Fryderyka Chopina, co kwadrans kursować będą w kierunku kompleksu bezpłatne busy, a w obu miejscach będzie można skorzystać z pomocy hostess. Do dyspozycji zwiedzających będą także specjalne strefy wypoczynku z gastronomią i punkt kurierski.

Podczas targów RemaDays 2016 będzie można skorzystać z usług naszego partnera,
firmy Tele Radio Taxi. Nasz partner gwarantuje:
- przyjazd 15 min od zamówienia
- rabat 10% na hasło RemaDays
- kursy do/z hal Warsaw Expo wg I strefy

Targi RemaDays z roku na rok biją rekordy frekwencji. Zmiana lokalizacji i wzrost komfortu sprawia, że już teraz organizator spodziewa się na lutowej imprezie pojawi się około 20. tysięcy gości. Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy produktów i usług reklamowych z całej Europy. Swoją bogatą i doskonałą jakościowo ofertę zaprezentują polskie firmy, które stają się niezwykle konkurencyjne na wymagających rynkach całego kontynentu.

Dwunasta edycja targów Reklamy i Poligrafii RemaDays odbędzie się w dniach od 16. do 18 lutego 2016 roku. Ogromne zainteresowanie imprezą sprawia, że organizator zachęca  do skorzystania z rejestracji on-line. Pozwoli to zaoszczędzić czas, a dodatkowo zapewni odebranie bezpłatnej wejściówki na teren Warsaw EXPO.

Rejestracja online:

  1. kliknij w link i wpisz kod RDW021
  2. wypełnij dane swojej firmy
  3. po weryfikacji przez administratora otrzymasz BEZPŁATNĄ wejściówkę na targi
  4. PAMIĘTAJ O WYDRUKU
  5. z wydrukowaną wejściówką kieruj się do dowolnej rejestracji po smycz i torbę zwiedzającego


Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

nie tylko jedna-wyjazd z tamtąd to tylko 4 godziny w korku

brak ikonki
,

a bezpłatne busy kursujące co 15 minut to fikcja

,

szkoda że nie napisali że profesjonalnych dostawców może z 50 a reszta do wszelkiego typu drukarnie itp.

avatar użytkownika
,

Przecież miałeś informację szczegółową o wystawcach przed targami - tego typu wnioski są już na Twojej głowie, organizator ma dostarczyć i dostarczył informację.  

,

Sorry moja wina że nie przeczytałem prospektu o targach.
Pewnie bym się nie zawiódł jakby pisało "Paru profesjonalnych dostawców i ponad 600 stoisk wykonawców".

Redakcji Signsa z Czyścicielem też nie spotkałem - przegapiłem czy może nie lubicie jarmarków/ odpustów * ?

*niewłaściwe skreślić
  

avatar użytkownika
,

Z zasady nie występujemy oficjalnie na imprezach objętych patronatem bo byłoby to organizacyjnie niewykonalne, a wybierać ważniejszych i mniej ważnych nie chcemy, podobnie jak być stroną w tego typu sporach dotyczących ocen. Są i dodatkowe niezręczności z tym związane które wolimy omijać, a o których pisać nie wypada.  

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764