logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

73. edycja Standout. EuroShop 2020

   12.03.2020, przeczytano 1561 razy
ilustracja

W ramach 73 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem EXSPACE i platformą EXHIBITORS from POLAND nominowali 59 polskich wystawców EuroShop 2020. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie trwa w dniach 12–26 marca 2020 roku. Laureatów poznamy 27 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/73.-edycja-standout.-euroshop-2020,386038,artykul.html

Plebiscyt StandOUT., organizowany przez portal EXSPACE od roku 2012, wyróżnia i honoruje najbardziej imponujące projekty stoisk polskich wystawców największych targów na świecie. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie.

EuroShop - największe w Europie targi Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy za nami!

20 lutego 2020 roku zakończyły się EuroShop 2020, największe w Europie targi wyposażenia sklepów, sprzedaży i reklamy w Europie. To w Düsseldorfie gromadzi się cała branża z kategorii, takich jak: sprzedaż detaliczna, marketing expo i eventów, technologia sprzedaży detalicznej, oświetlenie, visual merchandising, projektowanie i wyposażenie sklepu, sprzęt dla gastronomii, chłodnictwo i zarządzanie energią. Wśród blisko 2300 wystawców EuroShop 2020 prezentowało się 76 firm z Polski.

73. edycja StandOUT. EuroShop 2020

Nominowani! W ramach 73. edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem EXSPACE i platformą EXHIBITORS from POLAND nominowali 59 polskich wystawców EuroShop 2020. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 26 marca 2020 roku.

Zwycięzców StandOUT. EuroShop 2020 poznamy 23 marca 2020 roku

Podczas targów EuroShop 2020 redaktorzy EXSPACE wybierali finalistów w każdej z pięciu kategorii opartych na powierzchniach stoisk, a gremium ekspertów ds. Designu Wystawienniczego oceni finalistów w celu wyłonienia Zwycięzców i Wyróżnień Honorowych. Wszyscy finaliści automatycznie są kwalifikowani do nagrody People's Choice Award (Nagroda Publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu).

Zwycięzcy StandOUT. EuroShop 2020 otrzymają Dyplomy oraz Nagrody - Pakiety Promocyjne do wykorzystania na portalu EXSPACE o łącznej wartości 24 000,00 PLN.

Zapraszamy do głosowania na ulubionych nominowanych:
http://exspace.pl/contests/show/179

Źródło: Exspace

Dodatkowe informacje:

Patronat Medialny nad StandOUT. EuroShop 2020 objęli: PepeTV - TELEWIZJA POLSKA W EUROPIE, Retail Journal - specjalistyczny portal poświęconym branży Retail, OHH Magzine - magazyn o szeroko pojętej reklamie i skutecznym marketingu, Signs.pl - portal polskiej reklamy wizualnej.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764