logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

75 lat Herbapolu-Lublin - kampania TV i digital

  PR 14.02.2024, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a jego pierwszym punktem jest kampania, w której promowane są wiodące produkty firmy. W spotach emitowanych w stacjach telewizyjnych oraz online zaprezentowane zostało również okolicznościowe logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/75-lat-herbapolu-lublin---kampania-tv-i-digital,403118,artykul.html

Herbapol-Lublin S.A. słynie z umiejętnego łączenia tradycji i innowacyjnego podejścia do natury. – Dzięki naszemu bogatemu, 75-letniemu doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy, jesteśmy prawdziwymi ekspertami w dziedzinie ziół i owoców – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin. – Nasza firma, wciąż pozostając blisko natury, jednocześnie zawsze dostosowywała się do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań rynku i oczekiwań konsumentów. Niezmiennie wychodzimy naprzeciw najnowszym trendom, a nawet je wyprzedzamy, oferując innowacyjne produkty tym konsumentom, dla których natura – tak jak dla nas – jest największą wartością.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Otwierając tę wyjątkową rocznicę, Herbapol-Lublin wystartował z kampanią swoich wiodących produktów, czyli herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród oraz herbatek ziołowych z linii Zielnik Polski. W stacjach telewizyjnych, a także online, ruszyła emisja spotów ze znanymi i lubianymi rodzinami Leśniewskich i Ziółkowskich, które spędzają wspólne chwile z produktami Herbapolu, ciesząc się ich pysznym smakiem i wyjątkowym aromatem. Owoce i zioła w nich zawarte sprawiają, że stają się one źródłem naturalnej przyjemności, dzięki czemu każdy dzień smakuje lepiej. Okolicznościowe logo Herbapolu-Lublin „75 lat zakochani w naturze, z wzajemnością!”, zaprezentowane w materiałach video, nie tylko informuje o rocznicy, ale też doskonale wyraża podstawową wartość firmy, która dostarcza kolejnym pokoleniom to, co najlepsze – prosto z natury.

Już wkrótce pojawia się kolejne aktywności, związane z 75-leciem Herbapolu-Lublin.

Wersje spotów przygotowane z okazji 75-lecia:

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764