23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards.
Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie.
W IAB MIXX Awards Europe nagrody otrzymały
Kampania Drive Yourself Healthy przygotowana przez Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe zdobyła:
- ZŁOTO w kategorii Direct Response/Lead Generation Campaign
- ZŁOTO w kategorii Integrated Advertising
Kampania Ice Cream Now przygotowana przez Unilever i Mindshare Poland otrzymała:
- BRĄZ w kategorii Ecommerce
- BRĄZ w kategorii Effective Use of Data
Kampania: ING City in ROBLOX przygotowana przez GONG i ING Polska zdobyła:
- BRĄZ w kategorii In Gaming
- Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW w polskiej odsłonie IAB MIXX Awards 2022.
W IAB Europe Research Awards nagrody odebrały 2 polskie agencje badawcze:
- Nielsen z tytułem Highly Recommended w kategoriach: Cross-Media Measurement oraz Audience Measurement za Total Video Audience by Nielsen
- Kantar z tytułem Highly Recommended w kategorii Consumer Attitudes and Behaviour za Media Reactions 2022: Which ad platforms do people prefer?
Źródło: IAB Polska