logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8 lat FireFly Creation

   02.05.2011, przeczytano 2883 razy
ilustracjastrzałka

Agencja FireFly Creation działa na rynku reklamowym już od ośmiu lat. Przez ten czas z agencji interaktywnej zmieniła się w agencję komunikacji zintegrowanej 360 st., zapewniającą klientom obsługę w zakresie ATL, Interactive, BTL i strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-lat-firefly-creation,12473,artykul.html

Urodziny FireFly Creation team agencji świętował 15 kwietnia wraz z klientami, współpracownikami oraz przyjaciółmi ze świata mediów i kultury. Miała to być okazja do podziękowania współtwórcom sukcesu agencji oraz sposobność, by zaprezentować nową inicjatywę FireFly Group - klub ''de lite'', w którym odbywały się obchody, a którego oficjalne otwarcie nastąpi 7 maja br. Na imprezie urodzinowej zatytułowanej ''De Terminal'', w towarzystwie Noviki oraz znanych warszawskich DJ-ów, bawiło się w sumie ok. 600 gości.

W ciągu 8 lat działalności, FireFly Creation zrealizowało projekty dla ponad 30 największych międzynarodowych i polskich brandów, w tym dla Play czy Heyah. Obecnie agencja stale współpracuje m.in. z TP SA, Orange, Samsung, Coca-Cola (Burn), AmRest (KFC i Burger King), Unilever (Axe), LOT, Nestlé (Winiary i Maxer) i Nike, w tym z markami KFC, Burger King i Burn na rynkach międzynarodowych. 

Rosnące doświadczenie FireFly Creation zaowocowało pomysłem stworzenia szerszej platformy, skupiającej FireFly Creation i kolejne inicjatywy twórców agencji. W ten sposób powstała FireFly Group - platforma komunikacji zintegrowanej, rozrywki i technologii. W jej ramach, oprócz FireFly Creation, działają: agencja marketing services Freszlab, agencja interaktywnych technologii internetowych FireFly Technology, klub ''de lite'' oraz sklepy internetowe Męskie Zabawki i Jejku Zabawki. Wszystkie firmy sygnowane ''firefly group'' łączyć ma kreatywność, energia zespołu, inspirowanie innych oraz angażowanie ludzi w interakcję z markami.

Źródło: FireFly Creation
www.fireflycreation.com
www.fireflygroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764