Agencja FireFly Creation działa na rynku reklamowym już od ośmiu lat. Przez ten czas z agencji interaktywnej zmieniła się w agencję komunikacji zintegrowanej 360 st., zapewniającą klientom obsługę w zakresie ATL, Interactive, BTL i strategii.
Urodziny FireFly Creation team agencji świętował 15 kwietnia wraz z klientami, współpracownikami oraz przyjaciółmi ze świata mediów i kultury. Miała to być okazja do podziękowania współtwórcom sukcesu agencji oraz sposobność, by zaprezentować nową inicjatywę FireFly Group - klub ''de lite'', w którym odbywały się obchody, a którego oficjalne otwarcie nastąpi 7 maja br. Na imprezie urodzinowej zatytułowanej ''De Terminal'', w towarzystwie Noviki oraz znanych warszawskich DJ-ów, bawiło się w sumie ok. 600 gości.
W ciągu 8 lat działalności, FireFly Creation zrealizowało projekty dla ponad 30 największych międzynarodowych i polskich brandów, w tym dla Play czy Heyah. Obecnie agencja stale współpracuje m.in. z TP SA, Orange, Samsung, Coca-Cola (Burn), AmRest (KFC i Burger King), Unilever (Axe), LOT, Nestlé (Winiary i Maxer) i Nike, w tym z markami KFC, Burger King i Burn na rynkach międzynarodowych.
Rosnące doświadczenie FireFly Creation zaowocowało pomysłem stworzenia szerszej platformy, skupiającej FireFly Creation i kolejne inicjatywy twórców agencji. W ten sposób powstała FireFly Group - platforma komunikacji zintegrowanej, rozrywki i technologii. W jej ramach, oprócz FireFly Creation, działają: agencja marketing services Freszlab, agencja interaktywnych technologii internetowych FireFly Technology, klub ''de lite'' oraz sklepy internetowe Męskie Zabawki i Jejku Zabawki. Wszystkie firmy sygnowane ''firefly group'' łączyć ma kreatywność, energia zespołu, inspirowanie innych oraz angażowanie ludzi w interakcję z markami.
Źródło: FireFly Creation
www.fireflycreation.com
www.fireflygroup.pl