logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8 marca br. ruszyłą 4. edycja akcji #Nieustraszonawpracy

  PR 10.03.2023, przeczytano 274 razy

Już od 4 lat „Wysokie Obcasy” prowadzą akcję #Nieustraszonawpracy, inspirując Polki do stawiania czoła stereotypom i przeszkodom na drodze rozwoju zawodowego. Kolejna odsłona projektu skupia się na perspektywach kariery kobiet w tzw. męskich zawodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-marca-br.-ruszyla-4.-edycja-akcji-nieustraszonawpracy,399242,artykul.html

Mimo wielu pozytywnych zmian społecznych kobiety nadal nie są traktowane na równi z mężczyznami w obszarze kariery. Akcja „Wysokich Obcasów” #Nieustraszonawpracy powstała po to, by dodać sił Polkom marzącym o realizacji swojego potencjału zawodowego – wbrew wszelkim systemowym przeciwnościom, a jej motto to „Znajdź w sobie siłę i bez strachu walcz o to, co słuszne”.

W tym roku akcja dotyka problemu tzw. męskich zawodów. W jaki sposób można przełamać dominację mężczyzn w tych, zwykle świetnie płatnych i prestiżowych, profesjach? Jaką nową jakość wniosłyby do nich pracowniczki? Jakie zawody przyszłości mogą kreować Polki, zmieniając rzeczywistość na lepsze? W których zawodach kobiety stają się ofiarami stereotypu, kultury, wychowania, momentu w historii, a w których posiadają przewagi wynikające z predyspozycji płci? Na te pytania spróbują odpowiedzieć dziennikarki redakcji „Wysokich Obcasów”, „Wysokich Obcasów Extra” oraz serwisu WysokieObcasy.pl. W materiałach publikowanych w ramach akcji #Nieustraszonawpracy pokażą na konkretnych przykładach, że rozwój i spełnienie kobiet w zawodach tradycyjnie męskich są możliwe. Dodatkowo prześwietlą także zagadnienie różnorodności wśród pracowniczek – jak wygląda sytuacja na rynku pracy Polek z niepełnosprawnościami, transpłciowych, LGBTQIA+ czy przedstawicielek innych nacji, np. Ukrainek w Polsce.

Łącznie w ramach cyklu „Akademia Nieustraszonej w pracy” powstanie 20 publikacji, 4 podcasty oraz 4 webinary.

W tekstach i rozmowach dziennikarki zaprezentują sylwetki kobiet, spośród których redakcja nominuje później 10 kandydatek do nagrody „Nieustraszona w pracy”. Zwieńczeniem projektu będzie uroczysta gala 15 grudnia br., podczas której zostaną ogłoszone i nagrodzone Nieustraszone 2023. Dodatkowy laur przypadnie także Nieustraszonej wybranej przez czytelniczki „Wysokich Obcasów”.

Partnerem akcji „Nieustraszona w pracy” jest State Street Bank.

8 marca br. podczas konferencji prasowej w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zainaugurowana zostanie akcja State Street Global Advisors “Fearless Together #empower your career in finance”, w ramach której do Polski zawita słynna rzeźba Nieustraszonej Dziewczynki (Fearless Girl) autorstwa Kristen Visbal, na co dzień stojąca przed gmachem giełdy w Nowym Jorku. To właśnie ten posąg z brązu stanowił inspirację dla akcji „Wysokich Obcasów”, a jego wizerunek towarzyszył wielu elementom projektu #Nieustraszonawpracy.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764