logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8 marca br. ruszyłą 4. edycja akcji #Nieustraszonawpracy

  PR 10.03.2023, przeczytano 402 razy

Już od 4 lat „Wysokie Obcasy” prowadzą akcję #Nieustraszonawpracy, inspirując Polki do stawiania czoła stereotypom i przeszkodom na drodze rozwoju zawodowego. Kolejna odsłona projektu skupia się na perspektywach kariery kobiet w tzw. męskich zawodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-marca-br.-ruszyla-4.-edycja-akcji-nieustraszonawpracy,399242,artykul.html

Mimo wielu pozytywnych zmian społecznych kobiety nadal nie są traktowane na równi z mężczyznami w obszarze kariery. Akcja „Wysokich Obcasów” #Nieustraszonawpracy powstała po to, by dodać sił Polkom marzącym o realizacji swojego potencjału zawodowego – wbrew wszelkim systemowym przeciwnościom, a jej motto to „Znajdź w sobie siłę i bez strachu walcz o to, co słuszne”.

W tym roku akcja dotyka problemu tzw. męskich zawodów. W jaki sposób można przełamać dominację mężczyzn w tych, zwykle świetnie płatnych i prestiżowych, profesjach? Jaką nową jakość wniosłyby do nich pracowniczki? Jakie zawody przyszłości mogą kreować Polki, zmieniając rzeczywistość na lepsze? W których zawodach kobiety stają się ofiarami stereotypu, kultury, wychowania, momentu w historii, a w których posiadają przewagi wynikające z predyspozycji płci? Na te pytania spróbują odpowiedzieć dziennikarki redakcji „Wysokich Obcasów”, „Wysokich Obcasów Extra” oraz serwisu WysokieObcasy.pl. W materiałach publikowanych w ramach akcji #Nieustraszonawpracy pokażą na konkretnych przykładach, że rozwój i spełnienie kobiet w zawodach tradycyjnie męskich są możliwe. Dodatkowo prześwietlą także zagadnienie różnorodności wśród pracowniczek – jak wygląda sytuacja na rynku pracy Polek z niepełnosprawnościami, transpłciowych, LGBTQIA+ czy przedstawicielek innych nacji, np. Ukrainek w Polsce.

Łącznie w ramach cyklu „Akademia Nieustraszonej w pracy” powstanie 20 publikacji, 4 podcasty oraz 4 webinary.

W tekstach i rozmowach dziennikarki zaprezentują sylwetki kobiet, spośród których redakcja nominuje później 10 kandydatek do nagrody „Nieustraszona w pracy”. Zwieńczeniem projektu będzie uroczysta gala 15 grudnia br., podczas której zostaną ogłoszone i nagrodzone Nieustraszone 2023. Dodatkowy laur przypadnie także Nieustraszonej wybranej przez czytelniczki „Wysokich Obcasów”.

Partnerem akcji „Nieustraszona w pracy” jest State Street Bank.

8 marca br. podczas konferencji prasowej w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zainaugurowana zostanie akcja State Street Global Advisors “Fearless Together #empower your career in finance”, w ramach której do Polski zawita słynna rzeźba Nieustraszonej Dziewczynki (Fearless Girl) autorstwa Kristen Visbal, na co dzień stojąca przed gmachem giełdy w Nowym Jorku. To właśnie ten posąg z brązu stanowił inspirację dla akcji „Wysokich Obcasów”, a jego wizerunek towarzyszył wielu elementom projektu #Nieustraszonawpracy.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764