logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8-megapikselowy aparat Sanyo

   24.01.2005, przeczytano 1036 razy

W trakcie zbliżających się targów Consumer Electronics Show firma Sanyo ma zaprezentować nowy cyfrowy gadżet, umożliwiający rejestrowanie materiałów graficznych w rozdzielczości do 8 mln pikseli. Niestety jest to rozdzielczość interpolowana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-megapikselowy-aparat-sanyo,2577,artykul.html

Miniaturowa kamera Sanyo VPC-C4 jest wyposażona w matrycę CCD o rozdzielczości 4,23-megapiskeli i umożliwia nagrywanie filmów MPEG4 (640 x 480 pikseli z szybkością 30 klatek/sek.) oraz robienie statycznych zdjęć. Co ciekawe, w trakcie nagrywania filmów można jednocześnie wykonywać nieruchome fotografie. Użytkownik może podglądnąć efekty swojej pracy na 1,8-calowym ekranie LCD.

Urządzenie posiada 6-krotny zoom optyczny oraz 10-krotny zoom cyfrowy, a wbudowany tryb makro umożliwia fotografowanie obiektów z odległości 2cm. Dane zapisywane są na karty pamięci flash SD, a komunikację z komputerem zapewnia złącze USB 2.0. Kamera Sanyo VPC-C4 obsługuje technologię druku bezpośredniego PictBridge.

Zewnętrzne wymiary nowego gadżetu to 67,5 x 32,5 x 107,5 mm, a waga wraz z baterią i kartą pamięci ok. 200g. Urządzenie trafi do sprzedaży w pierwszej połowie tego roku, jego cena nie została jeszcze ustalona.

Źródło informacji: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764