logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu

  PR 22.03.2019, przeczytano 2140 razy
ilustracjastrzałka

Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i przypominają o zaangażowaniu marki w działania na rzecz ochrony białowieskich żubrów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-metrowe-witacze-_zubr_-na-podlasiu,381761,artykul.html

Wybierasz się na Podlasie? Przygotuj się na bliskie spotkanie z Żubrem. Jak na gospodarza słynącego z gościnności regionu przystało, Król Puszczy wychodzi na spotkanie wszystkim gościom, którzy przekraczają próg jego matecznika. Czekające na podróżujących żubry mają aż 8 metrów wysokości i są zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych drogach szybkiego ruchu prowadzących do Białegostoku. Odwiedzający Podlaskie spotkają je w okolicach Grabówki, Białobrzegów k. Augustowa, Siemiatycz oraz Rydzewa.

Nietypowe witacze to inicjatywa marki piwnej Żubr, która jest związana z regionem od chwili swojego powstania - pierwsze butelki piwa z sylwetką Króla Puszczy na etykiecie, zjechały z taśm tutejszego Browaru Dojlidy. Choć od tego momentu upłynęło wiele lat, a Żubr z marki znanej wyłącznie podlaskim piwoszom stał się najchętniej wybieranym piwem w Polsce, to nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach. O tym, że jego źródło bije na Podlasiu, przypomina na wiele sposobów. Marka dba m.in. o podlaską przyrodę, wspierając finansowo działania Białowieskiego Parku Narodowego. Podpisana umowa sponsoringowa zakłada współpracę z parkiem na przestrzeni kilku najbliższych lat, a szczegóły wiążących się z nią działań, marka zamierza przedstawić podczas zaplanowanej na czerwiec br. konferencji prasowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764