logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu

  PR 22.03.2019, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka

Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i przypominają o zaangażowaniu marki w działania na rzecz ochrony białowieskich żubrów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-metrowe-witacze-_zubr_-na-podlasiu,381761,artykul.html

Wybierasz się na Podlasie? Przygotuj się na bliskie spotkanie z Żubrem. Jak na gospodarza słynącego z gościnności regionu przystało, Król Puszczy wychodzi na spotkanie wszystkim gościom, którzy przekraczają próg jego matecznika. Czekające na podróżujących żubry mają aż 8 metrów wysokości i są zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych drogach szybkiego ruchu prowadzących do Białegostoku. Odwiedzający Podlaskie spotkają je w okolicach Grabówki, Białobrzegów k. Augustowa, Siemiatycz oraz Rydzewa.

Nietypowe witacze to inicjatywa marki piwnej Żubr, która jest związana z regionem od chwili swojego powstania - pierwsze butelki piwa z sylwetką Króla Puszczy na etykiecie, zjechały z taśm tutejszego Browaru Dojlidy. Choć od tego momentu upłynęło wiele lat, a Żubr z marki znanej wyłącznie podlaskim piwoszom stał się najchętniej wybieranym piwem w Polsce, to nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach. O tym, że jego źródło bije na Podlasiu, przypomina na wiele sposobów. Marka dba m.in. o podlaską przyrodę, wspierając finansowo działania Białowieskiego Parku Narodowego. Podpisana umowa sponsoringowa zakłada współpracę z parkiem na przestrzeni kilku najbliższych lat, a szczegóły wiążących się z nią działań, marka zamierza przedstawić podczas zaplanowanej na czerwiec br. konferencji prasowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764