logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu

  PR 22.03.2019, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i przypominają o zaangażowaniu marki w działania na rzecz ochrony białowieskich żubrów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8-metrowe-witacze-_zubr_-na-podlasiu,381761,artykul.html

Wybierasz się na Podlasie? Przygotuj się na bliskie spotkanie z Żubrem. Jak na gospodarza słynącego z gościnności regionu przystało, Król Puszczy wychodzi na spotkanie wszystkim gościom, którzy przekraczają próg jego matecznika. Czekające na podróżujących żubry mają aż 8 metrów wysokości i są zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych drogach szybkiego ruchu prowadzących do Białegostoku. Odwiedzający Podlaskie spotkają je w okolicach Grabówki, Białobrzegów k. Augustowa, Siemiatycz oraz Rydzewa.

Nietypowe witacze to inicjatywa marki piwnej Żubr, która jest związana z regionem od chwili swojego powstania - pierwsze butelki piwa z sylwetką Króla Puszczy na etykiecie, zjechały z taśm tutejszego Browaru Dojlidy. Choć od tego momentu upłynęło wiele lat, a Żubr z marki znanej wyłącznie podlaskim piwoszom stał się najchętniej wybieranym piwem w Polsce, to nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach. O tym, że jego źródło bije na Podlasiu, przypomina na wiele sposobów. Marka dba m.in. o podlaską przyrodę, wspierając finansowo działania Białowieskiego Parku Narodowego. Podpisana umowa sponsoringowa zakłada współpracę z parkiem na przestrzeni kilku najbliższych lat, a szczegóły wiążących się z nią działań, marka zamierza przedstawić podczas zaplanowanej na czerwiec br. konferencji prasowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764