logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

8. edycja Konkursu plakatu AMS

   12.10.2008, przeczytano 3101 razy
ilustracjastrzałka

,Myśl rowerowo!" takie hasło przyświeca otwartemu konkursowi na plakat galerii AMS. Celem 8 edycji jest promocja roweru jako środka komunikacji w dużych miastach a także sposobu na zdrowy tryb życia i spędznie wolnego czasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/8.-edycja-konkursu-plakatu-ams,7981,artykul.html

Organizator przyzna jedną nagrodę główną — autor lub autorzy nagrodzonego plakatu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), trzy egzemplarze nagrodzonego plakatu, wydrukowanego w formacie 180 x 120 cm, oraz trzy egzemplarze almanachu podsumowującego Konkurs. Organizator zobowiązuje się zapłacić zryczałtowany podatek dochodowy od przyznanej w Konkursie nagrody głównej.

Termin nadsyłania praz wraz z formularzem zgloszenia upływa 5 listopada 2008 roku do godziny 17.00.
www.ams.com.pl/odpowiedzialnosc_galeria_plakatu.html

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764