logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: 83. edycja Akademii Lasera za nami

   26.02.2022, przeczytano 951 razy
ilustracja

W dniach 17-18 lutego 2022 w siedzibie Colop Polska sp. z o.o. w Bytomiu odbyła się 83 edycja Akademii Lasera. I tym razem uczestnicy mogli m. in. zapoznać się z zaawansowanymi metodami obróbki różnych materiałów za pomocą laserów CO2, niekonwencjonalnymi technikami ułatwiania pracy z laserem oraz zobaczyć nowości materiałowe i zdobyć inspiracje do ich wykorzystania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-83.-edycja-akademii-lasera-za-nami,394927,artykul.html

Oczywiście, poza zajęciami teoretycznymi, na uczestników czekały warsztaty, podczas których prelegenci prezentowali omawiane tematy za pomocą ploterów laserowych Universal Laser Systems.

Podczas Akademii każdy uczestnik otrzymał torbę materiałową sygnowaną logo Universal Laser Systems, w której znalazł zestaw próbek materiałów, notatnik, zakładkę, logowany długopis i ołówek oraz katalogi i formularz promocyjny, umożliwiający zakup materiałów w atrakcyjnej cenie, a także personalizowany certyfikat.

Szkolenia Akademii Lasera są adresowane zarówno do początkujących użytkowników urządzeń laserowych, którzy mają okazję do zapoznania się z ich zastosowaniem, a także do tych bardziej zaawansowanych, którzy mogą poznać wiele wskazówek technicznych podnoszących efektywność pracy lasera. Udział w szkoleniach biorą również osoby dopiero planujące zakup lasera.

Nie wiesz od czego zacząć? Jak pozyskać umiejętności? Gdzie zdobyć fachową wiedzę? Akademia Lasera jest stworzona dla Ciebie! Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania.

Szkolenia z cyklu Akademia Lasera objete są patronatem medialnym Signs.pl.

 

Źródło: COLOP Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764