logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

83. edycja Akademii Lasera za nami

   26.02.2022, przeczytano 547 razy
ilustracja

W dniach 17-18 lutego 2022 w siedzibie Colop Polska sp. z o.o. w Bytomiu odbyła się 83 edycja Akademii Lasera. I tym razem uczestnicy mogli m. in. zapoznać się z zaawansowanymi metodami obróbki różnych materiałów za pomocą laserów CO2, niekonwencjonalnymi technikami ułatwiania pracy z laserem oraz zobaczyć nowości materiałowe i zdobyć inspiracje do ich wykorzystania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/83.-edycja-akademii-lasera-za-nami,394927,artykul.html

Oczywiście, poza zajęciami teoretycznymi, na uczestników czekały warsztaty, podczas których prelegenci prezentowali omawiane tematy za pomocą ploterów laserowych Universal Laser Systems.

Podczas Akademii każdy uczestnik otrzymał torbę materiałową sygnowaną logo Universal Laser Systems, w której znalazł zestaw próbek materiałów, notatnik, zakładkę, logowany długopis i ołówek oraz katalogi i formularz promocyjny, umożliwiający zakup materiałów w atrakcyjnej cenie, a także personalizowany certyfikat.

Szkolenia Akademii Lasera są adresowane zarówno do początkujących użytkowników urządzeń laserowych, którzy mają okazję do zapoznania się z ich zastosowaniem, a także do tych bardziej zaawansowanych, którzy mogą poznać wiele wskazówek technicznych podnoszących efektywność pracy lasera. Udział w szkoleniach biorą również osoby dopiero planujące zakup lasera.

Nie wiesz od czego zacząć? Jak pozyskać umiejętności? Gdzie zdobyć fachową wiedzę? Akademia Lasera jest stworzona dla Ciebie! Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania.

Szkolenia z cyklu Akademia Lasera objete są patronatem medialnym Signs.pl.

 

Źródło: COLOP Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764