logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

85 lat IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

   04.10.2023, przeczytano 241 razy
ilustracja

W październiku 2023 roku IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy najbardziej wpływowa, globalna organizacja zrzeszająca członków z branży komunikacji marketingowej, obchodzi 85. rocznicę powstania. Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/85-lat-iaa-miedzynarodowego-stowarzyszenia-reklamy,401587,artykul.html

Wśród jubileuszowych inicjatyw znajdą się:

  • 3 października - prezentacja nowego logo i obchodów 85. rocznicy powstania IAA,
  • 3 października - IAA Global B2B Brand Summit z prelekcjami światowych ekspertów,
  • 4 października – uroczysta kolacja w Nowym Jorku z udziałem światowych liderów i partnerów IAA z 56 krajów,
  • 6–8 marca 2024 r. — 45. Światowy Kongres IAA, który odbędzie się w Penang w Malezji, a jego przewodnią tematyką będzie zrównoważony rozwój, różnorodność, równość, inkluzywność i ESG.

 - IAA wspiera branżę komunikacji marketingowej we wdrażaniu w kulturę firm kluczowych dla organizacji wartości. Kreatywność, ochrona interesów branży, edukacja, współpraca, rozwój zawodowy, różnorodność, równość i inkluzywność to wartości, które wyznaczają kierunek działań IAA – globalnie i w poszczególnych oddziałach - podkreśla Dagmara Szulce, Managing Director, IAA Global.

- 85-lecie to wspaniały jubileusz i ważny moment w historii IAA, największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. Polski oddział również stanowi najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej w kraju. Nasz głos staje się coraz silniejszy - to co robimy, przekonuje do członkostwa i wspólnego kształtowania zrównoważonego rozwój branży kolejne firmy – z mediów, marketerów i agencji - mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK.

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

Dodatkowe informacje:

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej - z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami
zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764