
W październiku 2023 roku IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy najbardziej wpływowa, globalna organizacja zrzeszająca członków z branży komunikacji marketingowej, obchodzi 85. rocznicę powstania. Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń.
Wśród jubileuszowych inicjatyw znajdą się:
- 3 października - prezentacja nowego logo i obchodów 85. rocznicy powstania IAA,
- 3 października - IAA Global B2B Brand Summit z prelekcjami światowych ekspertów,
- 4 października – uroczysta kolacja w Nowym Jorku z udziałem światowych liderów i partnerów IAA z 56 krajów,
- 6–8 marca 2024 r. — 45. Światowy Kongres IAA, który odbędzie się w Penang w Malezji, a jego przewodnią tematyką będzie zrównoważony rozwój, różnorodność, równość, inkluzywność i ESG.
- IAA wspiera branżę komunikacji marketingowej we wdrażaniu w kulturę firm kluczowych dla organizacji wartości. Kreatywność, ochrona interesów branży, edukacja, współpraca, rozwój zawodowy, różnorodność, równość i inkluzywność to wartości, które wyznaczają kierunek działań IAA – globalnie i w poszczególnych oddziałach - podkreśla Dagmara Szulce, Managing Director, IAA Global.
- 85-lecie to wspaniały jubileusz i ważny moment w historii IAA, największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. Polski oddział również stanowi najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej w kraju. Nasz głos staje się coraz silniejszy - to co robimy, przekonuje do członkostwa i wspólnego kształtowania zrównoważonego rozwój branży kolejne firmy – z mediów, marketerów i agencji - mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK.
Źródło: IAA Polska