logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

89,3 mln odsłon i rekord Grupy DGP Infor

  PR 07.11.2024, przeczytano 193 razy
ilustracja

89,3 miliona odsłon to nowy miesięczny rekord serwisów internetowych Grupy DGP Infor. Październikowy wynik pozwolił awansować na drugie miejsce wśród grup mediowych w kategorii „Biznes, finanse, prawo”. Oprócz najwyższej w historii liczby odsłon, warty odnotowania jest 40-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego w serwisach Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/89%2C3-mln-odslon-i-rekord-grupy-dgp-infor,406377,artykul.html

Z serwisów Grupy DGP Infor skorzystało w październiku 11,5 mln realnych użytkowników. W kategorii BFP z wynikiem 10,6 mln RU Grupa DGP Infor awansowała na drugie miejsce, plasując się tuż za Grupą Wirtualna Polska.

Znacząco wzrósł również wskaźnik ATS, czyli średni czas spędzany na stronie przez użytkowników. W październiku czytelnicy portali z Grupy DGP Infor spędzali na nich średnio 9 minut i 10 sekund. To aż 40% wzrost względem analogicznego okresu zeszłego roku.

W skład Grupy DGP Infor wchodzą cztery serwisy internetowe o zróżnicowanej tematyce: Infor.pl, Dziennik.pl, Forsal.pl i Gazetaprawna.pl. W październiku najwyższy wynik odsłon osiągnął ogólnoinformacyjny dziennik.pl (38 mln odsłon i 25% wzrostu r/r.). Największy w Polsce portal dla księgowych, Infor.pl, zanotował aż 8,2 mln użytkowników i 25,5 mln odsłon (65% wzrost r/r.).

Źródło: INFOR PL S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grudniowe akcje Radia ESKA
Radio ESKA po raz kolejny wprowadza swoich słuchaczy w bożonarodzeniowy nastrój akcją „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa też głosowanie na największy hit 2024 roku; zwycięzca plebiscytu zostanie ogłoszony w Sylwestra.
Czysta Moc: Wyborcza.biz obala mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz zainaugurowała projekt "Czysta Moc”, który będzie obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl składają się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował znany rysownik Andrzej Rysuje. Sponsorem akcji jest Respect Energy. 
Narzędzia IMM w nowej odsłonie wizualnej
Z radością informujemy, że już w tym tygodniu nasza strona internetowa, a także Platforma do monitoringu mediów, oraz baza dziennikarzy mediaContact i biuro prasowe online zyskają nowy wygląd, przy zachowaniu wszystkich dotychczasowych funkcji.
O tym się mówi: Publikacja WP z najwyższym zasięgiem w październiku
W październiku w przestrzeni medialnej najgłośniej mówiło się o sprawie wiceministra rozwoju i technologii Jacka Tomczyka. Stało się to za sprawą publikacji Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który ujawnił konflikt interesów między działalnością polityczną wiceszefa resortu a jego powiązaniami z branżą deweloperską. Artykuł stał się liderem...
Grupa Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy Media&Marketing Polska
W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764