89,3 miliona odsłon to nowy miesięczny rekord serwisów internetowych Grupy DGP Infor. Październikowy wynik pozwolił awansować na drugie miejsce wśród grup mediowych w kategorii „Biznes, finanse, prawo”. Oprócz najwyższej w historii liczby odsłon, warty odnotowania jest 40-procentowy wzrost średniego czasu spędzonego w serwisach Grupy.
Z serwisów Grupy DGP Infor skorzystało w październiku 11,5 mln realnych użytkowników. W kategorii BFP z wynikiem 10,6 mln RU Grupa DGP Infor awansowała na drugie miejsce, plasując się tuż za Grupą Wirtualna Polska.
Znacząco wzrósł również wskaźnik ATS, czyli średni czas spędzany na stronie przez użytkowników. W październiku czytelnicy portali z Grupy DGP Infor spędzali na nich średnio 9 minut i 10 sekund. To aż 40% wzrost względem analogicznego okresu zeszłego roku.
W skład Grupy DGP Infor wchodzą cztery serwisy internetowe o zróżnicowanej tematyce: Infor.pl, Dziennik.pl, Forsal.pl i Gazetaprawna.pl. W październiku najwyższy wynik odsłon osiągnął ogólnoinformacyjny dziennik.pl (38 mln odsłon i 25% wzrostu r/r.). Największy w Polsce portal dla księgowych, Infor.pl, zanotował aż 8,2 mln użytkowników i 25,5 mln odsłon (65% wzrost r/r.).
Źródło: INFOR PL S.A.