logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9 mieczy KTR dla VMLY&R

  PR 27.11.2020, przeczytano 323 razy

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 nagród i zajęła 2 miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-mieczy-ktr-dla-vmlyandr,389360,artykul.html

Od 17 lat KTR przyznaje nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. W tegorocznej edycji spośród aż 1371 zgłoszeń, jury wyłoniło 298 prac nominowanych i wręczyło 179 nagród (w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych) w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:

  • ZŁOTO / Kategoria - Craft / Audio - Use of licensed / Adapted Music: VMLY&R / 2012 / Agencja LIVE | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • ZŁOTO / Kategoria - Communication / PR - Corporate & CSR: VMLY&R / 2012 / Hope | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Integrated Campaigns - Big Idea Campaigns: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Video - Online Video: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • SREBRO / Kategoria - Communication / Print & Publishing - Mailing: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Print & Publishing - Packaging: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Na Twoich Zasadach – Seria 4 epizodów | Samsung | Samsung Galaxy Note10
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Copywriting: VMLY&R | Lidl przemówił ludzkim głosem | Lidl Polska | Wybrane produkty z oferty Lidl Polska
  • BRĄZ / Kategoria - Communication - Społeczne / Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Masterclass Kłamania | SOS Wioski Dziecięce

W rankingu Agencji Roku, VMLY&R Poland zajęła 2 miejce. Liderem kategorii została agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT. Reklamodawcą roku ogłoszono OLX, a Papaya Films kolejny rok z rzędu otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image - Studia Posprodukcyjnego Roku. Nagroda Studia Projektowego Roku trafiła do OSOM Studios.

- W tym roku niejednokrotnie zadawaliśmy sobie pytanie, czym jest KTR dla środowiska. Już w marcu, gdy do konkursu zdążyło wpłynąć kilkaset zgłoszeń, i gdy oczywistym było, że trzeba będzie wymyślić sposób, w jaki w 2020 roku ma zaistnieć, pytanie, czym jest KTR i czy jest w ogóle potrzebny, padało z wielu stron. Rekordowa liczba zgłoszeń, mimo skromniejszego uczestnictwa części agencji na skutek „obostrzeń” holdingów pokazała, że KTR jest istotnym wydarzeniem dla środowiska kreatywnego w Polsce. O 20% wzrosła liczba podmiotów zgłaszających, co świadczy, że konkurs rośnie i wkracza na kolejne obszary kreatywności. - Organizatorzy KTR 2020

Gala wręczenia nagród KTR w formie online odbyła się 23 listopapda 2020.

KTR to nie tylko celebracja kreatywności, ale również olbrzymie zasoby wiedzy i inspiracji. W 102 podkategoriach konkursu, wśród nominowanych i nagrodzonych prac znajdują się znakomite przykłady rozwiązań w komunikacji marketingowej, które pokazują, co wydarzyło się na naszym rynku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764