logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9 mieczy KTR dla VMLY&R

  PR 27.11.2020, przeczytano 565 razy

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 nagród i zajęła 2 miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-mieczy-ktr-dla-vmlyandr,389360,artykul.html

Od 17 lat KTR przyznaje nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. W tegorocznej edycji spośród aż 1371 zgłoszeń, jury wyłoniło 298 prac nominowanych i wręczyło 179 nagród (w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych) w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:

  • ZŁOTO / Kategoria - Craft / Audio - Use of licensed / Adapted Music: VMLY&R / 2012 / Agencja LIVE | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • ZŁOTO / Kategoria - Communication / PR - Corporate & CSR: VMLY&R / 2012 / Hope | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Integrated Campaigns - Big Idea Campaigns: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Video - Online Video: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • SREBRO / Kategoria - Communication / Print & Publishing - Mailing: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Print & Publishing - Packaging: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Na Twoich Zasadach – Seria 4 epizodów | Samsung | Samsung Galaxy Note10
  • BRĄZ / Kategoria - Communication / Copywriting: VMLY&R | Lidl przemówił ludzkim głosem | Lidl Polska | Wybrane produkty z oferty Lidl Polska
  • BRĄZ / Kategoria - Communication - Społeczne / Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Masterclass Kłamania | SOS Wioski Dziecięce

W rankingu Agencji Roku, VMLY&R Poland zajęła 2 miejce. Liderem kategorii została agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT. Reklamodawcą roku ogłoszono OLX, a Papaya Films kolejny rok z rzędu otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image - Studia Posprodukcyjnego Roku. Nagroda Studia Projektowego Roku trafiła do OSOM Studios.

- W tym roku niejednokrotnie zadawaliśmy sobie pytanie, czym jest KTR dla środowiska. Już w marcu, gdy do konkursu zdążyło wpłynąć kilkaset zgłoszeń, i gdy oczywistym było, że trzeba będzie wymyślić sposób, w jaki w 2020 roku ma zaistnieć, pytanie, czym jest KTR i czy jest w ogóle potrzebny, padało z wielu stron. Rekordowa liczba zgłoszeń, mimo skromniejszego uczestnictwa części agencji na skutek „obostrzeń” holdingów pokazała, że KTR jest istotnym wydarzeniem dla środowiska kreatywnego w Polsce. O 20% wzrosła liczba podmiotów zgłaszających, co świadczy, że konkurs rośnie i wkracza na kolejne obszary kreatywności. - Organizatorzy KTR 2020

Gala wręczenia nagród KTR w formie online odbyła się 23 listopapda 2020.

KTR to nie tylko celebracja kreatywności, ale również olbrzymie zasoby wiedzy i inspiracji. W 102 podkategoriach konkursu, wśród nominowanych i nagrodzonych prac znajdują się znakomite przykłady rozwiązań w komunikacji marketingowej, które pokazują, co wydarzyło się na naszym rynku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764