logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9 nagród i tytuł Agencji Roku IAB Mixx Awards 2021 dla VMLY&R

  PR 06.12.2021, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

2 grudnia po raz piętnasty przyznano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards, wyłaniając najlepsze kampanie digitalowe. Wśród najczęściej nagradzanych i wyróżnianych projektów znalazły się aż dwa zrealizowane przez VMLY&R: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” (IKEA x Decathlon) oraz „Mały Głód x Instant Reaction Ads” (Danone). Łącznie VMLY&R otrzymała aż 9 nagród, 2 wyróżnienia oraz tytuł Agencji Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-nagrod-i-tytul-agencji-roku-iab-mixx-awards-2021-dla-vmlyandr,394026,artykul.html

MIXX Awards organizowane przez IAB Polska to konkurs skierowany zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału jest zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.

Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:

  • SREBRO | Innovation & Smart Solution | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • SREBRO | Limited Budget | | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • BRĄZ | Best Use of Social Media | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • BRĄZ | Innovation & Smart Solution | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Data Driven & Precision Marketing | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Games & eSport | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Digital Experience | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Public Service, Non-Profit Campaign & CSR | VMLY&R, Havas Media | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
  • BRĄZ | Public Service, Non-Profit Campaign & CSR | VMLY&R, Screen Network, Wavemaker, Papaya Films | Niewidzialne Rany | SOS Wioski Dziecięce
  • WYRÓŻNIENIE | Cross Media Integration | VMLY&R, Publicis Worldwide Polska, Havas Media | Świat Cię potrzebuje | Bank BNP Paribas
  • WYRÓŻNIENIE | Digital Experience | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku – Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku – Grupa Żywiec. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka (CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich), a Robert Dyczkowski, Bartłomiej Romański, Daniel Surmacz, Paweł Chodaczek, którzy są założycielami RTB House, otrzymali Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

- W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać Nagrodę Specjalną za całokształt dokonań Robertowi Dyczkowskiemu, Bartłomiejowi Romańskiemu, Danielowi Surmaczowi i Pawłowi Chodaczkowi. W niespełna kilka lat stworzyli globalną spółkę, która uważana jest za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw technologicznych w licznych światowych rankingach. Mocno trzymam kciuki za ich kolejne imponujące sukcesy. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich, który jest wybitną postacią branży reklamowej, od ponad 20 lat odnosi sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym. Nagroda jest uhonorowaniem jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług. - Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland
7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764