logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9 nagród iF DESIGN AWARD 2025 dla BenQ

  PR 05.06.2025, przeczytano 316 razy
ilustracja

BenQ wzbogacił się o kolejne potwierdzenie swojej doskonałości projektowej, zdobywając tegoroczną nagrodę iF DESIGN AWARD za swoje profesjonalne monitory: kompatybilną z Mac Serię MA dla użytkowników Mac i MacBook; za Serię PD z precyzyjną dokładnością kolorów dzięki oprogramowaniu Display ColorTalk, zaprojektowaną dla kreatywnych profesjonalistów; oraz za Serię RD dla programistów Serię RD z potwierdzonymi przez ekspertów funkcjami chroniącymi oczy. Uznanie to potwierdza zaangażowanie BenQ w kreatywne tworzenie zrównoważonych projektów, które koncentrują się na satysfakcji klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-nagrod-if-design-award-2025-dla-benq,409129,artykul.html

Na odbywający się w Hamburgu w 70. coroczny konkurs iF DESIGN AWARD 2025 otrzymał ponad 11 000 zgłoszeń produktów z 66 krajów, co dowodzi, że jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie. Międzynarodowo uznany panel 131 jurorów z 23 krajów przestrzegających ścisłych kryteriów oceny – Pomysł, Forma, Funkcja, Różnicowanie, Zrównoważony Rozwój – wybrał dziewięć rozwiązań BenQ, potwierdzających  zgodność z kryteriami i spełniające określone standardy.

Monitory Serii MA do MacBook

Monitory 27” i 32” 4K z Serii MA zostały wyróżnione za swoje wyrafinowane wzornictwo w kategoriach Produktu i Komputera. Są one idealne dla użytkowników MacBook Pro, MacBook Air i Mac Mini, którzy polegają na zewnętrznych monitorach do zastosowań profesjonalnych. Dzięki eleganckiemu wykończeniu przypominającemu metal, nawiązującemu do estetyki Maców, Seria MA oferuje do 97% palety kolorów Apple P3 i jest zgodna z układami M1/M2/M3/M4, uproszczonymi ustawieniami zorientowanymi na Maca za pomocą BenQ Display Pilot 2, do konfiguracji jednym dotknięciem, potężnym zasilaniem USB-C 90W oraz wyjątkową spójnością kolorów, a także łączy estetykę projektową miejsca pracy dla harmonijnego wyglądu.

Monitory Serii PD do Profesjonalnego Projektowania

Seria PD to linia monitorów BenQ dla artystów 3D i grafików, również otrzymała nagrody za wzornictwo Produktu i Komputera. Zintegrowana z własnym wbudowanym kalibratorem kolorów Display ColorTalk, kolejnym z nagrodzonych w tym roku rozwiązań iF, w 95% wspiera paletę kolorów P3 i umożliwia precyzyjne dopasowanie kolorów między monitorami PD a MacBookami. Seria zawiera w pełni ergonomiczne stojaki, płynne połączenia z PC i Mac oraz wyłączny dla BenQ, bezprzewodowy Hotkey Puck, pozwalający na szybkie dostosowanie jasności, kontrastu i głośności, z łatwym przełączaniem między trybami kolorów, wejściami i urządzeniami.

Monitory Serii RD do Programowania

Seria RD, to pierwsze na świecie monitory stworzone z myślą o unikalnych i szerokich potrzebach programistów, również zdobyła nagrody w kategorii wzornictwo Produktu i Komputera za eleganckie i wysoce funkcjonalne wzornictwo. Oferując doskonałą klarowność tekstu dzięki rozdzielczości 4K i specjalistycznym trybom programowania, seria posiada ekskluzywny dla BenQ panel Nano Matte, zapewniający właściwości antyodblaskowe i antyrefleksyjne. Dzięki unikalnemu podświetleniu MoonHalo, Night Hours Protection i funkcji Brightness Intelligence Gen2 do wykrywania światła otoczenia i auto-dostosowania, seria RD oferuje absolutną przejrzystość nawet w najciemniejszych środowiskach.

Inne Nagrodzone Innowacje

W tym roku BenQ zdobył w sumie dziewięć nagród iF DESIGN AWARD w kategoriach Produkt, Komputer, Interfejsy Produktu, TV/Wideo, Interfejsy Mediów Cyfrowych, Gaming/VR/AR i Oświetlenie. Wyróżnione rozwiązania to:

  • Oprogramowanie Color kalibrator kolorów dla projektorów domowego kina
  • projektor domowego kina W2720i 4K
  • Oprogramowanie Display ColorTalk
  • Monitory gamingowe Serii XL
  • Monitory Serii PDdla twórców
  • Monitory Serii MAdla użytkowników Mac
  • Monitory Serii RDdla programistów
  • Lampa do monitora ScreenBar Halo 2
  • Lampa podłogowa MindDuo Max

Te wyróżnienia odzwierciedlają ciągłe innowacje BenQ w rozpoznawaniu i spełnianiu potrzeb klientów zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Dzięki projektowi stanowiącemu serce jej rozwiązań, BenQ zobowiązuje się do jeszcze większego dostosowania się do zmieniającego się stylu życia i oczekiwań swoich klientów.

 

Źródło: BenQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764