To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.
Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.
Z przyjemnością poznaliśmy listę finalistów do tegorocznych nagród. Spośród polskich zgłoszeń nominacje otrzymały następujące kampanie w następujących kategoriach::
- kampania Najmłodszy headhunter na świecie przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland w kategorii: Influencer Marketing
Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW w polskiej odsłonie IAB MIXX Awards 2021.
- kampania HealthLabs – od zera do bohatera przygotowana przez Adequate w kategoriach: [NEW] Ecommerce, Campaign Effectiveness, Brand Advertising Campaign, Effective Use of Data, Social Media
- kampania:Twoja krew ocala życie przygotowana przez Narodowe Centrum Krwi i Screen Network kategorii: Digital OOH
- kampania: Warka – Planet of Gamers przygotowana przez: Warka / Grupa Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy w kategorii: Influencer Marketing
- kampania: ERBUD – gamingowa kampania rekrutacyjna przygotowana przez Erbud i Gameset w kategorii: Virtual and Augmented Reality In Gaming
Wszystkim nominowanym serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia w finale! A zwycięzców poznamy już 25 -26 maja w Madryciepodczas konferencji Interact.
Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco.
Źródło: IAB Polska