logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9 polskich agencji nominowanych do finału Golden Drum

  PR 14.10.2015, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

Do grona finalistów tegorocznego Golden Drum zakwalifikowało się 9 agencji z Polski. 10 kampanii zdobyło 14 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-polskich-agencji-nominowanych-do-finalu-golden-drum,26269,artykul.html

W ramach grupy Single Channel nominacje zdobyły:

  • DDB&tribal – „Park & Drive” dla Volkswagen w kategorii Kampania bezpośrednia oraz „Move Update” dla McDonald’s w kategorii Branded content,
  • Isobar – „Photo of life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach: Kampania bezpośrednia oraz Kampania Digital.


W ramach grupy Multi Channel nominacje zdobyły:

  • 180heartbeats + JUNG v. MATT – „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu” dla OBI w kategorii Outdoor,
  • Havas Worldwide - „Emergency Call” dla Citroën Polska w kategorii Radio,
  • Isobar – „Photo of life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach Digital, Mobile oraz Innowacja,
  • K2 – „Imkagram” dla Teatru Imka w kategorii Innowacja,
  • Lemon Sky – „Listen of Syria” dla Polskiej Akcji Humanitarnej w kategorii Digital,
  • LVOV – „Ostatnia butelka” dla J.A. BACZEWSKI w kategorii Film,
  • Saatchi & Saatch – „Moving Tracks” dla Fundacji Biegamy z Sercem w kategorii Mobile,
  • Scholz & Friends – „The Dam Project” dla PGE w kategorii Outdoor.

W sumie do finału zakwalifikowanych zostało 75 agencji z Europy Środkowo - Wschodniej. 175 kampanii zdobyło 266 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii.

Golden Drum to jeden z największych europejskich festiwali reklamy. Do tegorocznej edycji  zgłosiło się 256 agencji z 25 państw Europy Środkowo – Wschodniej, które wysłały w sumie 1208 propozycji kampanii. Z Polski zgłosiło się 20 agencji, które wysłały 86 zgłoszeń oraz 14 kreacji do konkursu Off Drum: Portorož Piran Poster Award.

Uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną statuetki Golden Drum we wszystkich kategoriach, odbędzie się 16 października w słoweńskim Portorož.

Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.

Partnerem tegorocznej edycji Golden Drum jest MSLGROUP, która odpowiada za komunikację konkursu.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764