logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9-te Spotkanie Regionalne PIAP za nami

  PR 22.09.2016, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

20 września br. w Warszawie odbyło się dziewiąte Spotkanie Regionalne dla firm z branży artykułów promocyjnych i Członków organizacji branżowej Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Podczas wydarzenia przybyli uczestnicy mogli wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu Tomasza Teleja z zakresu Storytellingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9-te-spotkanie-regionalne-piap-za-nami,30003,artykul.html

- Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych pokazują, iż takie wydarzenia są niezmiernie potrzebne dla firm z branży. Nie tylko umożliwiają pogłębienie wiedzy z zakresu różnych dziedzin, ale również umożliwiają integrację z innymi uczestnikami tego rynku - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Po szkoleniu przyszedł czas na refleksje i rozmowy z Członkami PIAP na temat ich oczekiwań wobec organizacji branżowej.

- Wszelkie uwagi i sugestie firm z branży artykułów promocyjnych są dla nas zawsze niezbędnym drogowskazem w dalszych działaniach podejmowanych przez Izbę. Wszystkim przybyłym gościom pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za udział w wydarzeniu i już dziś zapowiedzieć, iż cykl spotkań regionalnych PIAP będzie również kontynuowany w 2017 roku.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764