logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. edycja loterii konsumenckiej Almette

  PR 12.08.2024, przeczytano 333 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1000 zł. Loterii towarzyszy kampania mediowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-edycja-loterii-konsumenckiej-almette,405311,artykul.html

Mechanizm loterii od lat jest niezmienny. Aby  wziąć w niej udział należy w terminie od 1  sierpnia do 31 października 2024 roku kupić dowolny produkt z asortymentu Almette oznaczony platynką loteryjną, a następnie między 1 września a  31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl.

W tej edycji loterii Almette ufundowało dla laureata nagrody głównej całoroczny, drewniany dom, łączący klasyczny górski charakter z  nowoczesnymi trendami w wystroju wnętrz. Dom jest nie tylko stylowy, ale również ekologiczny, energooszczędny i inteligentny, w pełni wyposażony zarówno w sprzęt AGD i  RTV, jak lodówka, pralka, zmywarka i  telewizor, jak również w drobne elementy, m. in. lampy, ręczniki czy zastawa stołowa. Tegoroczny projekt uwzględnia także ogrodową strefę wypoczynkową,

9. edycji Wielkiej Loterii Almette towarzyszyć będzie kampania mediowa obejmująca spoty telewizyjne oraz szerokie działania digital z wykorzystaniem strony www i social mediów. W promocję loterii zaangażowani zostaną także wybrani influencerzy.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764