logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. edycja Remadays Kijów: Podsumowanie

  PR 14.03.2018, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

W halach nowoczesnego centrum wystawienniczego IEC-EXPO w Kijowie swoją ofertę mogło zaprezentować blisko 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-edycja-remadays-kijow%3A-podsumowanie,35804,artykul.html

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziewiąty. W tym roku po raz pierwszy wystawcy mieli okazję zaprezentować się w nowych sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Nic dziwnego, że dwa marcowe dni były w Kijowie prawdziwym świętem reklamy.

Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas uroczystej kolacji statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w czterech kategoriach – Gifts, Sign&Visual, Tech oraz Print (z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ).

Wzorem lat ubiegłych drugiego dnia RemaDays Kijów 2018, ogłoszone zostały wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych. Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był zestaw kina domowego Yamaha Kino System 383 Black.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także okazją do poszerzenia swojej wiedzy. Takiej której wykorzystanie zapewnić może jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez dwa dni zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), Czasopismem Poligraficznym PrintPlus. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej dziewiątej edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych.

Źródło: GJC Inter Media

remadays.com.ua

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764