logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. edycja Remadays Kijów: Podsumowanie

  PR 14.03.2018, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

W halach nowoczesnego centrum wystawienniczego IEC-EXPO w Kijowie swoją ofertę mogło zaprezentować blisko 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-edycja-remadays-kijow%3A-podsumowanie,35804,artykul.html

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziewiąty. W tym roku po raz pierwszy wystawcy mieli okazję zaprezentować się w nowych sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Nic dziwnego, że dwa marcowe dni były w Kijowie prawdziwym świętem reklamy.

Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas uroczystej kolacji statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w czterech kategoriach – Gifts, Sign&Visual, Tech oraz Print (z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ).

Wzorem lat ubiegłych drugiego dnia RemaDays Kijów 2018, ogłoszone zostały wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych. Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był zestaw kina domowego Yamaha Kino System 383 Black.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także okazją do poszerzenia swojej wiedzy. Takiej której wykorzystanie zapewnić może jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez dwa dni zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), Czasopismem Poligraficznym PrintPlus. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej dziewiątej edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych.

Źródło: GJC Inter Media

remadays.com.ua

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764