logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. Konkurs Fotograficzny National Geographic i Cyfrowego Polsatu

  PR 02.08.2019, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Od 2 sierpnia do 26 września br. kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, zapraszają miłośników fotografii do udziału w dziewiątej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a zwycięzcy otrzymają możliwość opublikowania wykonanego przez siebie zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2020 rok oraz oryginalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-konkurs-fotograficzny-national-geographic-i-cyfrowego-polsatu,383463,artykul.html

Po sukcesie ośmiu dotychczasowych edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego, National Geographic i Cyfrowy Polsat startują z kolejną odsłoną zabawy dla amatorów fotografowania. W tym roku prace można zgłaszać w czterech kategoriach tematycznych: „Świat z lotu ptaka”, „Planeta albo plastik”, „Dziki instynkt” oraz „Ludzie i ich pasje”, za pośrednictwem aplikacji konkursowej dostępnej na stronie Cyfrowego Polsatu www.cyfrowypolsat.pl, i National Geographic konkurs.natgeotv.com.

Konkurs składa się z ośmiu tygodniowych etapów. W każdym z nich uczestnicy mogą dodać dowolną liczbę zdjęć. Laureaci poszczególnych etapów będą wyłaniani przez Komisję konkursową spośród 100 uczestników, którzy w danym etapie zdobędą największą liczbę głosów od internautów odwiedzających aplikację konkursową. W każdym z etapów nagrodzone zostaną dwie osoby. Szansę na udział w ścisłym finale będą mieli wszyscy uczestnicy. Zwycięzców, niezależnie od wyników głosowań internetowych, wybierze jury.

Dwunastu finalistom konkursu zostaną przyznane atrakcyjne nagrody finałowe, zaś wyróżnione, wykonane przez nich zdjęcia zostaną opublikowane w kalendarzu na 2020 r.

Źródło: Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764