logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. Konkurs Fotograficzny National Geographic i Cyfrowego Polsatu

  PR 02.08.2019, przeczytano 1170 razy
ilustracjastrzałka

Od 2 sierpnia do 26 września br. kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, zapraszają miłośników fotografii do udziału w dziewiątej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a zwycięzcy otrzymają możliwość opublikowania wykonanego przez siebie zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2020 rok oraz oryginalne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-konkurs-fotograficzny-national-geographic-i-cyfrowego-polsatu,383463,artykul.html

Po sukcesie ośmiu dotychczasowych edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego, National Geographic i Cyfrowy Polsat startują z kolejną odsłoną zabawy dla amatorów fotografowania. W tym roku prace można zgłaszać w czterech kategoriach tematycznych: „Świat z lotu ptaka”, „Planeta albo plastik”, „Dziki instynkt” oraz „Ludzie i ich pasje”, za pośrednictwem aplikacji konkursowej dostępnej na stronie Cyfrowego Polsatu www.cyfrowypolsat.pl, i National Geographic konkurs.natgeotv.com.

Konkurs składa się z ośmiu tygodniowych etapów. W każdym z nich uczestnicy mogą dodać dowolną liczbę zdjęć. Laureaci poszczególnych etapów będą wyłaniani przez Komisję konkursową spośród 100 uczestników, którzy w danym etapie zdobędą największą liczbę głosów od internautów odwiedzających aplikację konkursową. W każdym z etapów nagrodzone zostaną dwie osoby. Szansę na udział w ścisłym finale będą mieli wszyscy uczestnicy. Zwycięzców, niezależnie od wyników głosowań internetowych, wybierze jury.

Dwunastu finalistom konkursu zostaną przyznane atrakcyjne nagrody finałowe, zaś wyróżnione, wykonane przez nich zdjęcia zostaną opublikowane w kalendarzu na 2020 r.

Źródło: Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764