logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

9. spotkanie „Moda. Jak odnaleźć się w branży?”

  PR 21.03.2018, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

„MODA. Jak odnaleźć się w branży?” to cykl wykładów i spotkań ze specjalistami branży modowej, organizowany przez PPNT Gdynia | Centrum Designu od 2014 roku. Celem jest integracja lokalnego środowiska projektowego i wsparcie młodych twórców. Podczas 9. spotkania, na które zapraszamy 28 marca o 17:30, uczestnicy poznają skuteczne mechanizmy PR sektora fashion.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/9.-spotkanie-_moda.-jak-odnalezc-sie-w-branzy_,35865,artykul.html

Błyskawicznie rozwijający się sektor mody w Polsce to setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytułu modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. O tym jak skutecznie zaistnieć w mediach opowie Michał Zaczyński – dziennikarz i felietonista od lat zajmujący się polską branżą modową. 

Zagadnienia:

  • Jak zainteresować media własną marką?
  • Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje?
  • Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji?


Michał Zaczyński
- redaktor „Esquire Polska”. Publikuje też w „Gazecie Wyborczej”, Vogue.pl, „Unpolished” i „Polityce”. Juror konkursów mody dla młodych projektantów.


MODERATORZY: Dorota Cząstka | Kaja Długosz
PARTNERZY: ELSKA | HIDAY
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia  | Centrum Designu
KIEDY? 28 marca 2018, godz. 17:30
GDZIE? Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, parter, sala C


Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.ppnt.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764