logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

90-calowy monitor digital signage od Sharp

  PR 08.11.2017, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Sharp Electronics CEE wprowadza dziś do sprzedaży największy 90-calowy monitor serii PN-Q. Sharp stworzył ofertę PN-Q w tym roku, by odpowiedzieć na zapotrzebowanie firm na wysokiej jakości monitory do zastosowań Digital Signage i prezentacji dostępne w atrakcyjnych cenach. Od dzisiaj seria będzie zawierała monitory w czterech rozmiarach – o przekątnej 60, 70, 80 i 90 cali – co zapewni klientom większy wybór urządzeń najlepiej spełniających ich wymagania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/90-calowy-monitor-digital-signage-od-sharp,34404,artykul.html

Seria monitorów PN-Q obejmuje urządzenia o wyjątkowej jakości obrazu, którą osiągnięto dzięki zastosowaniu technologii UV2A oraz nowoczesnej powłoki antyodblaskowej. Monitory można obsługiwać zdalnie za pomocą RS-232 lub sieci LAN, co daje swobodę sterowania instalacjami w trudno dostępnych miejscach.

Dwa monitory wielkoformatowe firmy Sharp z poszerzonej serii PN-R również są już dostępne na polskim rynku. Nowej generacji 60- i 70-calowe urządzenia o wysokiej jasności 700 cd zapewniają wszechstronne rozwiązania odpowiednie do pracy w trybie 24/7. Są stworzone do nieustannego użytkowania w miejscach o dużym natężeniu ruchu oraz posiadają smukłe, ognioodporne, metalowe obudowy, dzięki czemu świetnie sprawdzają się na lotniskach.

Monitory serii PN-R mogą być instalowane na wiele różnych sposobów, w tym z ekranem pochylonym do przodu (w dół) lub odchylonym do tyłu (w górę) nawet o 90 stopni, a także w orientacji poziomej i pionowej. Urządzenia posiadają również gniazdo Mini OPS, pozwalające łatwo rozszerzyć funkcje monitora, na przykład o łączność bezprzewodową, oraz zintegrować go z pełną gamą aplikacji.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764