logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

  PR 22.10.2021, przeczytano 665 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_%28nie%29bezpieczne-pasy_-%E2%80%93-rusza-22.-konkurs-galerii-plakatu-ams,393489,artykul.html

Przejście dla pieszych wydaje się bezpieczne. Tymczasem według statystyk właśnie na oznakowanych przejściach ginie najwięcej pieszych, a w rankingu miejsc, w których dochodzi do wypadków drogowych, pasy zajmują niechlubną drugą pozycję.

– Plakaty, które powstaną w naszym konkursie, będą przez rok przypominać nam wszystkim o odpowiedzialności, uważności i kulturze na drodze – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Mamy nadzieję, że ich edukacyjna funkcja przełoży się na wzrost poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Ten cel przyświeca również marce ŠKODA, partnerowi tej edycji konkursu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły w tym wspólnym działaniu – dodaje.

– Nasza współpraca z Galerią Plakatu AMS jest ważnym elementem kampanii Razem Dzielimy Drogę, w której staramy się zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. – Skoro wszyscy razem ją dzielimy, razem też dbajmy o swoje bezpieczeństwo i zwracajmy na siebie uwagę. Galeria Plakatu AMS jest idealnym sposobem na poszerzenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 22 listopada 2021 r., wgrywając je na platformę galeriakonkurs.ams.com.pl.

Werdykt jury poznamy do 5 grudnia 2021 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska
  • Dorota Stalińska, aktorka, Prezes Fundacji Doroty Stalińskiej "Nadzieja"
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA, partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi - Radio TOK FM, Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764