logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Čerstve Žarty” nowy program w jesiennej ramówce Onetu

  PR 27.09.2019, przeczytano 471 razy

Program „Čerstve Žarty” to nowa propozycja w jesiennej ofercie programowej Onetu. Polsko-czeska gra słów, „čerstvy” i cięty humor oraz odważne puenty w wykonaniu znanych i lubianych gwiazd sceny stand-upowej będzie można oglądać w Onecie w każdy czwartek od 26 września o godz. 20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_%C4%8Cerstve-%C5%BDarty_-nowy-program-w-jesiennej-ramowce-onetu,384128,artykul.html

„Čerstve Žarty”to polsko-czeski show, w którym dwóch prowadzących – Piotr Kędzierski i pochodzący z Czech Robin Lipo wymieniają między sobą informacje o krajach, z których pochodzą. Rozmawiają o poczuciu humoru, miłości, sporcie, kulturze, jedzeniu, podróżach – a to wszystko w polsko-czeskiej mieszance językowej. Wielokrotnie zaskakują siebie nawzajem odkrywając podobieństwa i różnice między państwami, które ze sobą sąsiadują.

W programie „Čerstve Žarty”spotkanie kultury polskiej i czeskiej odbywa się w przestrzeni baru ze stand-upem, w którym panuje atmosfera dobrej zabawy i obowiązuje typowo czeski dystans do rzeczywistości.

Zabawne wystąpienia w barze „Čerstvych Žartów” przygotowały znane i lubiane gwiazdy polskiej sceny stand-upowej, takie jak Michał Kempa, Dariusz Gadowski, Maciej Adamczyk i Tomasz Nowaczyk. Stand-uperzy wielokrotnie zaskakują prowadzących i widzów „Čerstvych Žartów” pokazując obie nacje w krzywym zwierciadle satyry.

- „Čerstve Žarty” to nasz nowy projekt video branded content. Po wielokrotnie nagradzanym programie „18.30. Czas na zasady” mamy apetyt na jeszcze więcej – wchodzimy w nowy dla nas obszar rozrywkowy – stand up comedy. Stwierdziliśmy, że to idealna konwencja do pokazania z przymrużeniem oka i humorem odmienności oraz podobieństw między Czechami i Polakami, o czym właśnie są „Čerstve Žarty”  – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Program powstaje we współpracy Onetu z firmą Carlsberg Polska, która tym razem przez projekt internetowy komunikuje świat marki Žatecký.

- „Čerstve Žarty” to niestandardowy sposób pokazania świata i „ducha” marki. Program nawiązuje do czeskiego humoru, tak lubianego i cenionego przez Polaków, przybliża czeski styl bycia, pełen tzw. „czeskiego spokoiku”, luźniejszego podejścia do życia, patrzenia z przymrużeniem oka na siebie i otaczający nas świat. Seria stand-upów zaoferuje chwile miłej, poprawiającej nastrój rozrywki – podkreśla Anna Jatczak, Senior Brand Manager, Carlsberg Polska

Jesienny sezon programu „Čerstve Žarty” składa się z 10 odcinków tematycznych oraz 2 odcinków the best off, których premierowe emisje będzie można oglądać w każdy czwartek (od 26 września) o godz. 20. na Onet.pl, VoD.pl oraz na Facebooku i YouTube.

„Čerstve Žarty” to koprodukcja Ringier Axel Springer Polska i firmy produkcyjnej Stelo Pictures. Koncept kreatywny stworzył Marek Dorobisz z Ringier Axel Springer Polska, zaś reżyserem serii jest Rafał Piekoszewski.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764