logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„1989” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

  PR 10.05.2019, przeczytano 157 razy
ilustracjastrzałka

Na 30 urodziny „Gazety Wyborczej” i z okazji 30 nadchodzącej rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w Polsce, redakcja przygotowała wyjątkowy magazyn „1989”. Wydanie będzie w sprzedaży od jutra – czwartku, 9 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_1989_-%E2%80%93-specjalny-magazyn-_gazety-wyborczej_,382376,artykul.html

W magazynie dziennikarze przypominają Polskę sprzed 30 lat. Piszą o życiu codziennym schyłku lat 80. – o tym, co się w Polsce jadło i nosiło, co oglądało w telewizji, za czym stało w kolejce i z czego żartowało, a także jaka była rola i miejsce kobiet w tamtym czasie.

Aleksandra Klich-Siewiorek barwnie opisuje wprowadzanie reform Balcerowicza, Jarosław Szubrycht wspomina „Letnią Zadymę w Środku Zimy”, czyli koncert zorganizowany przez Jerzego Owsiaka w warszawskim klubie „Stodoła”, a Helena Kowalik przypomina sprawy kryminalne, które wstrząsnęły Polską trzy dekady temu. Z kolei Paweł Krysiak wraca do 4 czerwca 1989 roku i pisze, jak on oraz inni ludzie przeżywali ten dzień.

W 30 rocznicę wydania pierwszego numeru „Gazety Wyborczej”, jej pracownicy opowiadają o początkach gazety. Poeta i publicysta Antoni Pawlak wspomina redakcyjne zebrania w piaskownicy, a redaktorka sekretariatu redakcji i korektorka Teresa Kruszona, która w dzienniku pracuje od samego początku, opowiada o tym, jak zmieniał się język gazety.

„1989” – specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” w objętości 140 stron dostępne będzie w punktach sprzedaży prasy od jutra – czwartku, 9 maja br. przez trzy miesiące w cenie 16,99 zł. Numer wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek
Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy...
Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360
W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej...
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w wyszukiwarce Google
Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.
Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie do 2022 r. 70% tzw. białych...
Ponad połowa firm chce strony www przystosowanej do smartfonów
Firmy coraz częściej zlecają specjalistom kompleksowe wykonanie dedykowanej strony internetowej. Powinna ona pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i posiadać formularz kontaktowy. Widoczna jest też świadomość wzrostu ruchu mobilnego w internecie – 57% poszukujących wykonawcy strony www interesuje się wersją na urządzenia mobilne  – wynika z analizy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764