logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„1989” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

  PR 10.05.2019, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Na 30 urodziny „Gazety Wyborczej” i z okazji 30 nadchodzącej rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w Polsce, redakcja przygotowała wyjątkowy magazyn „1989”. Wydanie będzie w sprzedaży od jutra – czwartku, 9 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_1989_-%E2%80%93-specjalny-magazyn-_gazety-wyborczej_,382376,artykul.html

W magazynie dziennikarze przypominają Polskę sprzed 30 lat. Piszą o życiu codziennym schyłku lat 80. – o tym, co się w Polsce jadło i nosiło, co oglądało w telewizji, za czym stało w kolejce i z czego żartowało, a także jaka była rola i miejsce kobiet w tamtym czasie.

Aleksandra Klich-Siewiorek barwnie opisuje wprowadzanie reform Balcerowicza, Jarosław Szubrycht wspomina „Letnią Zadymę w Środku Zimy”, czyli koncert zorganizowany przez Jerzego Owsiaka w warszawskim klubie „Stodoła”, a Helena Kowalik przypomina sprawy kryminalne, które wstrząsnęły Polską trzy dekady temu. Z kolei Paweł Krysiak wraca do 4 czerwca 1989 roku i pisze, jak on oraz inni ludzie przeżywali ten dzień.

W 30 rocznicę wydania pierwszego numeru „Gazety Wyborczej”, jej pracownicy opowiadają o początkach gazety. Poeta i publicysta Antoni Pawlak wspomina redakcyjne zebrania w piaskownicy, a redaktorka sekretariatu redakcji i korektorka Teresa Kruszona, która w dzienniku pracuje od samego początku, opowiada o tym, jak zmieniał się język gazety.

„1989” – specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” w objętości 140 stron dostępne będzie w punktach sprzedaży prasy od jutra – czwartku, 9 maja br. przez trzy miesiące w cenie 16,99 zł. Numer wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764