logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” – kampania Visa

  PR 14.01.2020, przeczytano 172 razy
ilustracja

Visa kontynuuje działania na rzecz rozwoju sieci akceptacji płatności cyfrowych w Polsce. W najnowszej kampanii promowane są zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Działania komunikacyjne poprzedziło badanie zrealizowane przez Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu 2019 r. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych punktach sprzedaży w Polsce woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem1. Ogólnopolska kampania potrwa do 8 marca. Obejmuje ona spoty telewizyjne, kampanię realizowaną w internecie, reklamy DOOH, a także promocję w kanałach partnerów biznesowych Visa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_2-na-3-sprzedawcow-woli%2C-gdy-za-zakupy-placisz-karta-lub-telefonem_-%E2%80%93-kampania-visa,385315,artykul.html

Polska znajduje się wśród światowych liderów w zakresie popularności płatności zbliżeniowych. W 2019 r. została pierwszym krajem na świecie, który osiągnął 100%-ową akceptację transakcji zbliżeniowych2 (kartą, telefonem czy urządzeniami ubieralnymi) wszędzie tam, gdzie przyjmowane są płatności Visa. Jest to możliwe między innymi dzięki wieloletniemu zaangażowaniu Visa w rozwój sieci akceptacji płatności bezgotówkowych - poprzez wsparcie Fundacji Polska Bezgotówkowa, działania edukacyjno-promocyjne oraz projekty Inkubatora Innowacji Visa w Warszawie. Z każdym rokiem rośnie również liczba osób kupujących przez internet - już 62% internautów w Polsce kiedykolwiek zrobiło zakupy on-line3. Jednak mimo dużej otwartości na innowacje, wciąż wielu konsumentów w Polsce wybiera gotówkę.

- W nowej kampanii Visa zachęcamy konsumentów do korzystania z szybkich i wygodnych płatności mobilnych nawet za najdrobniejsze zakupy. Wiemy, że sprzedawcy są chętni do przyjmowania takich płatności, ponieważ dzięki nim mogą na przykład obsłużyć większą liczbę klientów w godzinach szczytu. Z naszych badań wynika, że już 2 na 3 sprzedawców woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem. Będziemy też edukować konsumentów o wygodzie i bezpieczeństwie transakcji Visa w internecie. Wielu kupujących nie ma świadomości na przykład tego, że wyłącznie płatności kartą zapewniają im dodatkową ochronę w postaci możliwości skorzystania z procedury chargeback. – mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa.

Przygotowana w Polsce kampania rozpocznie się 13 stycznia 2020 r. i potrwa do 8 marca 2020 r. W ramach działań komunikacyjnych w stacjach telewizyjnych emitowane będą 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe. Ich bohaterowie przedstawieni są w różnych, codziennych sytuacjach, w których płatności Visa są dla nich wygodne, dostępne od ręki oraz dają im poczucie bezpieczeństwa. Spotom telewizyjnym będą towarzyszyć szeroko zakrojone działania digitalowe, a także reklamy Digital OOH. Ponadto materiały stworzone na potrzeby kampanii będą wykorzystywane w działaniach promocyjnych realizowanych przez partnerów biznesowych Visa. Kampania będzie również obecna w sieciach sprzedaży, kioskach oraz na stacjach benzynowych.

Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Źródło: Visa Inc.

www.visa.pl

Dodatkowe informacje:

1. Badanie preferencji sprzedawców przeprowadzone w sierpniu 2019 przez Kantar na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie sprzedawców (N=301).
2. Raport NBP „Informacja o kartach płatniczych. I kwartał 2019 r.”
3. Raport E-commerce w Polsce 2019. Gemius dla e-Commerce Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FFiL Śnieżka SA zachęca do pozostania w domu – nowa linia komunikacji trzech czołowych marek
W obecnym kryzysie mamy szansę docenić na nowo podstawowe wartości – rodzinę i ciepło domowego ogniska. Zwalniamy życiowe tempo, a więc dostrzegamy więcej i możemy wreszcie dokończyć to, co niedokończone, np. zatroszczyć się o dom i ogród dla naszych najbliższych. Do tego nurtu nawiązuje nowa komunikacja marek z portfolio FFiL Śnieżka SA. Firma chce...
Komunikaty Komendy Głównej Policji na ekranach Screen Network
W związku z wprowadzeniem stanu epidemii w Polsce Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na sieci 20 tysięcy ekranów digital OOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane są do wszystkich osób przebywających w przestrzeni publicznej. Komenda Główna Policji zaleca pozostanie w domach, przypomina o zakazie...
Procontent uruchamia infolinię kryzysową dla przedsiębiorców
Według prognoz gospodarczych stopa bezrobocia może w niedługim czasie sięgnąć nawet 10 proc. Wiele firm planuje kolejne zwolnienia pracowników, a nawet ogłoszenie restrukturyzacji. Poszczególne kraje Europy zawieszają przepisy dotyczące upadłości firm na czas epidemii. W odpowiedzi na kryzys specjaliści od public relations udostępniają bezpłatną pomoc dla...
Awanse w dziale client engagement VMLY&R
W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.
„Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu” – kampania społeczna AMS
W kwietniu na swoich analogowych i cyfrowych citylightach AMS prowadzi kampanię przypominającą tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w czasie pandemii koronawirusa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764