logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s

  PR 18.10.2018, przeczytano 1218 razy
ilustracjastrzałka

Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instagram Stories. Jest ona w całości nakręcona… telefonem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_2foru-stories_-%E2%80%93-nowa-aktywacja-w-aplikacji-mcdonald%E2%80%99s,379800,artykul.html

Zestaw 2 for U niejedno ma imię. Big Mac z frytkami, Cheesbururger i Kurczakburger z wybranym dodatkiem, a może zestaw 6 McNuggets z małym napojem? W nowej, codziennie zmieniającej się, ofercie rabatowej 2 for U to możliwe!  Jak skorzystać z promocji? Wystarczy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest zupełnie nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie, a każdy z nich można dostać można tylko przez jeden dzień.

Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do jednego z najpopularniejszych w ostatnim czasie formatów – Instagram Stories. Na działania ATL składają się: się 1 spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 FOR U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.

- Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić ich językiem i być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu. – mówi Kat arzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.

Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie soczystego mięsa wołowego z kruchą sałatą lodową, świeżym pomidorem i smakowitym sosem z pewnością znajdzie wielu zwolenników.

Promocja potrwa do 18 listopada.

Źródło: McDonald's Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764