Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instagram Stories. Jest ona w całości nakręcona… telefonem.
Zestaw 2 for U niejedno ma imię. Big Mac z frytkami, Cheesbururger i Kurczakburger z wybranym dodatkiem, a może zestaw 6 McNuggets z małym napojem? W nowej, codziennie zmieniającej się, ofercie rabatowej 2 for U to możliwe! Jak skorzystać z promocji? Wystarczy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest zupełnie nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie, a każdy z nich można dostać można tylko przez jeden dzień.
Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do jednego z najpopularniejszych w ostatnim czasie formatów – Instagram Stories. Na działania ATL składają się: się 1 spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 FOR U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.
- Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić ich językiem i być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu. – mówi Kat arzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.
Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie soczystego mięsa wołowego z kruchą sałatą lodową, świeżym pomidorem i smakowitym sosem z pewnością znajdzie wielu zwolenników.
Promocja potrwa do 18 listopada.
Źródło: McDonald's Polska