logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk

  PR 07.08.2020, przeczytano 279 razy
ilustracja

Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego wizerunku marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_30-dni-dookola-smaku_-%E2%80%93-kabanosy-_nasze-polskie_-ruszaja-nad-baltyk,388035,artykul.html

„30 dni dookoła smaku” – to pierwsza tego typu akcja organizowana nad Bałtykiem przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Do końca sierpnia we wszystkie wakacyjne weekendy w nadmorskich miastach Polski konsumentom rozdanych zostanie 50 tys. bezpłatnych próbek kabanosów pod marką „Nasze Polskie”.

Akcja przeprowadzona zostanie w 12 miejscowościach: Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Władysławowie, Chałupach, Juracie, Jastarni, Helu, Łebie, Ustce, Darłowie i Międzyzdrojach. Próbki produktu rozdawać będzie sześcioosobowa ekipa „podróżników i poszukiwaczy przygód”.

– Chcemy zapoznać konsumentów z naszą tegoroczną nowością – kabanosami „Nasze Polskie”. Zawierają one wyłącznie polskie mięso i w dodatku są produkowane przez firmę ze 100% polskim kapitałem. Cechuje je wysoka mięsność. Do przygotowania 100 g kabanosów wieprzowych wykorzystuje się 180 g, a drobiowych 170 g mięsa. Produkt jest bezglutenowy i bez problemu można go przechowywać poza lodówką. Kabanosy nie zawierają fosforanów, barwników oraz glutaminianu sodu. Dzięki procesowi suszenia ich termin przydatności do spożycia wynosi 90 dni – podkreśla Beata Mroziuk, dyrektor ds. marketingu w ZM „Silesia”.

Dodaje, że celem akcji jest m.in. zwiększenie rozpoznawalności kabanosów, budowa pozytywnego doświadczenia marki, a także przedstawienie odbiorcom zalet i przewag konkurencyjnych produktu, ich cech wyróżniających oraz smaku.

– Choć kabanosy „Nasze Polskie” dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, to dla części konsumentów może to być pierwsze spotkanie z naszym produktem – dodaje dyrektor Beata Mroziuk.

Zwraca ona również uwagę na nieszablonową formułę akcji, w której uczestniczyć będą młodzi ludzie lubiący podróże i wyzwania związane z przygodami.

– Chcieliśmy odejść od klasycznej formuły akcji samplingowych. Uczestnicy projektu „30 dni dookoła smaku” będą nie tylko rozdawać próbki, ale też rozmawiać z ludźmi, starając się nawiązywać z nimi kontakt. Bardzo zależy nam na interakcji z konsumentami – mówi Beata Mroziuk. Całe wydarzenie będzie dokumentowane m.in. w mediach społecznościowych poprzez zdjęcia i filmy. – Będziemy na bieżąco relacjonować przebieg akcji, informować, gdzie są nasi podróżnicy, dzielić się wrażeniami i pokazywać,  jak np. na naszą akcję reagują konsumenci. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidzieliśmy dodatkowe gadżety – dodaje dyrektor Mroziuk.

Ze względu na zagrożenie Covid-19 uczestnicy akcji będą nosić maski ochronne i często dezynfekować dłonie. Dezynfekcji poddawane będą na bieżąco także wszystkie elementy wyposażenia technicznego, w tym samochód-chłodnia.

Źródło: Zakłady Mięsne „Silesia”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764