Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie na określenie „mądry ruch” – za pomocą którego tłumaczy, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia na poszczególne stawy.
Filarem akcji jest strona internetowa www.4aktywni.pl, która porusza medyczne aspekty związane z prawidłowym ruchem oraz elastycznością stawów. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Choć kolagen większości z nas kojarzy się głównie jako „eliksir młodości”, to tak naprawdę nasz organizm zawdzięcza mu znacznie więcej. Odpowiednia jego ilość zapewnia nam nie tylko cerę pozbawioną zmarszczek, ale i sprawne stawy. To jeden z głównych składników, który odpowiada za utrzymanie spoistości, wytrzymałości na rozciąganie oraz elastyczności ścięgien, a jego niedobór powoduje zaburzenia narządu ruchu.
Celem kampanii „4Aktywni” jest budowanie świadomości konsumentów, którzy chcą cieszyć się sprawnymi stawami przez długie lata. Akcja zwraca uwagę na to, że powinniśmy uzupełniać niedobory kolagenu nie tylko poprzez dietę, bogatą w wapń i witaminę C, ale również stosując odpowiednią suplementację. Aby utrzymać stawy w dobrej kondycji, warto sięgać po suplement diety z kolagenem 4Flex (innowacyjny preparat zawierający unikalny kolagen Fortigel). Kolagen ten wchłania się aż w 95% i gromadzi głównie w tkance chrzęstnej.
Akcja promowana jest w mediach za pomocą działań radiowych oraz PR, a także wspierana jest działaniami digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii www.4aktywni.pl, wypełnionej eksperckim contentem, poświęconym naszemu zdrowiu i wskazówkami odnośnie poszczególnych dyscyplin sportowych. Do współpracy zaproszeni zostali blogerzy kulinarno-lifestylowi, których zadaniem jest pokazanie jak jeść, by dostarczać organizmowi kolagen. Jednym z głównych filarów kampanii jest współpraca z vlogerami sportowymi, którzy za pomocą samodzielnie przygotowanych filmików instruktażowych pokazują, jak prawidłowo dbać o stawy, które najczęściej ulegają kontuzjom (barkowy, skokowy, kolanowy, łokciowy oraz biodrowy). Przeprowadzona zostanie także kampania na Instagramie, w którą zostaną zaangażowani m.in. celebryci i trenerzy personalni. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Źródło: 38PR & Content Communication