logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex

  PR 18.07.2018, przeczytano 1270 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie na określenie „mądry ruch” – za pomocą którego tłumaczy, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia na poszczególne stawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_4aktywni_---kampania-contentowo-edukacyjna-marki-4flex,37291,artykul.html

Filarem akcji jest strona internetowa www.4aktywni.pl, która porusza medyczne aspekty związane z prawidłowym ruchem oraz elastycznością stawów. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Choć kolagen większości z nas kojarzy się głównie jako „eliksir młodości”, to tak naprawdę nasz organizm zawdzięcza mu znacznie więcej. Odpowiednia jego ilość zapewnia nam nie tylko cerę pozbawioną zmarszczek, ale i sprawne stawy. To jeden z głównych składników, który odpowiada za utrzymanie spoistości, wytrzymałości na rozciąganie oraz elastyczności ścięgien, a jego niedobór powoduje zaburzenia narządu ruchu.

Celem kampanii „4Aktywni” jest budowanie świadomości konsumentów, którzy chcą cieszyć się sprawnymi stawami przez długie lata. Akcja zwraca uwagę na to, że powinniśmy uzupełniać niedobory kolagenu nie tylko poprzez dietę, bogatą w wapń i witaminę C, ale również stosując odpowiednią suplementację. Aby utrzymać stawy w dobrej kondycji, warto sięgać po suplement diety z kolagenem 4Flex (innowacyjny preparat zawierający unikalny kolagen Fortigel). Kolagen ten wchłania się aż w 95% i gromadzi głównie w tkance chrzęstnej.

Akcja promowana jest w mediach za pomocą działań radiowych oraz PR, a także wspierana jest działaniami digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii www.4aktywni.pl, wypełnionej eksperckim contentem, poświęconym naszemu zdrowiu i wskazówkami odnośnie poszczególnych dyscyplin sportowych. Do współpracy zaproszeni zostali blogerzy kulinarno-lifestylowi, których zadaniem jest pokazanie jak jeść, by dostarczać organizmowi kolagen. Jednym z głównych filarów kampanii jest współpraca z vlogerami sportowymi, którzy za pomocą samodzielnie przygotowanych filmików instruktażowych pokazują, jak prawidłowo dbać o stawy, które najczęściej ulegają kontuzjom (barkowy, skokowy, kolanowy, łokciowy oraz biodrowy). Przeprowadzona zostanie także kampania na Instagramie, w którą zostaną zaangażowani m.in. celebryci i trenerzy personalni. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764