logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„5 kroków do przewagi konkurencyjnej” w kampanii Integart

  PR 23.04.2019, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Posiadasz drukarnię wielkoformatową? Chciałbyś odnieść sukces w swojej branży? Najnowsza kampania Integart i działania z nią związane mają za zadanie w tym pomóc. Spotkania w formule „5 kroków” odbędą się w czterech miastach w Polsce: Wrocławiu, Warszawie, Katowicach i Krakowie. Start już 9 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_5-krokow-do-przewagi-konkurencyjnej_-w-kampanii-integart,382200,artykul.html

Integart od lat zajmuje się dystrybucją urządzeń dla rynku LFP oraz Signs&Display. W swojej strategii oferuje Klientom pomoc w budowaniu ich firm oraz w rozwiązywaniu ich codziennych problemów. I to naprawdę działa, i przynosi realną korzyść obu stronom.

Najnowsza kampania „5 kroków do przewagi konkurencyjnej” została skonstruowana pod tym samym kątem. Integart chce pomóc w rozwoju swoich Klientów – sprawić, że zaczną „rosnąć”. W ramach programu spotkań szczegółowo omówionych zostanie 5 czynników, które według autorów programu są kluczowe do osiągnięcia przewagi.

Wraz z uruchomieniem kampanii w Internecie ukazała się nowa strona 5krokow.pl zachęcająca do udziału w akcji. Zawarto tam podstawowe informacje, udostępniono możliwość pobrania przewodnika w formie e-booka a także zapisania się na spotkanie.

Organizator szczególnie zachęca do dokonania szybkiej rejestracji, z uwagi na limitowaną ilość miejsc. E-book dostarcza jedynie podstawowych informacji o programie spotkań natomiast nie pokazuje jak można osiągnąć cel. E-publikację należy potraktować jedynie jako zachętę do przybycia na spotkanie.

  • Więcej informacji na temat warsztatów można uzyskać u opiekunów handlowych oraz na stronie http://www.5krokow.pl/

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej informacji na stronie http://www.5krokow.pl/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764