logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„5 kroków do przewagi konkurencyjnej” w kampanii Integart

  PR 23.04.2019, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Posiadasz drukarnię wielkoformatową? Chciałbyś odnieść sukces w swojej branży? Najnowsza kampania Integart i działania z nią związane mają za zadanie w tym pomóc. Spotkania w formule „5 kroków” odbędą się w czterech miastach w Polsce: Wrocławiu, Warszawie, Katowicach i Krakowie. Start już 9 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_5-krokow-do-przewagi-konkurencyjnej_-w-kampanii-integart,382200,artykul.html

Integart od lat zajmuje się dystrybucją urządzeń dla rynku LFP oraz Signs&Display. W swojej strategii oferuje Klientom pomoc w budowaniu ich firm oraz w rozwiązywaniu ich codziennych problemów. I to naprawdę działa, i przynosi realną korzyść obu stronom.

Najnowsza kampania „5 kroków do przewagi konkurencyjnej” została skonstruowana pod tym samym kątem. Integart chce pomóc w rozwoju swoich Klientów – sprawić, że zaczną „rosnąć”. W ramach programu spotkań szczegółowo omówionych zostanie 5 czynników, które według autorów programu są kluczowe do osiągnięcia przewagi.

Wraz z uruchomieniem kampanii w Internecie ukazała się nowa strona 5krokow.pl zachęcająca do udziału w akcji. Zawarto tam podstawowe informacje, udostępniono możliwość pobrania przewodnika w formie e-booka a także zapisania się na spotkanie.

Organizator szczególnie zachęca do dokonania szybkiej rejestracji, z uwagi na limitowaną ilość miejsc. E-book dostarcza jedynie podstawowych informacji o programie spotkań natomiast nie pokazuje jak można osiągnąć cel. E-publikację należy potraktować jedynie jako zachętę do przybycia na spotkanie.

  • Więcej informacji na temat warsztatów można uzyskać u opiekunów handlowych oraz na stronie http://www.5krokow.pl/

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej informacji na stronie http://www.5krokow.pl/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764