logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„A momenty były?” – program Doroty Wellman w TVN Fabuła

  PR 13.07.2018, przeczytano 854 razy
ilustracjastrzałka

„A momenty były?“. Były! I to nie raz! Czy według znawców tematu seks to bardziej film krótkometrażowy, serial, a może pełna fabuła? W nowym programie Dorota Wellman rozmawiać będzie o scenach miłosnych w polskiej i światowej kinematografii. Już 20 lipca na antenie TVN Fabuła – pozycja obowiązkowa dla wszystkich kinomanów!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_a-momenty-byly_-%E2%80%93-program-doroty-wellman-w-tvn-fabula,37238,artykul.html

Czy seks w kinie jest tematem tabu? Jak na przestrzeni lat zmieniał się sposób przedstawiania widzom scen miłosnych? Czy współczesne kino odkrywa więcej  niż kiedyś? A może wręcz przeciwnie? Dorota Wellman w nowym programie skupi się właśnie na „momentach” – scenach miłosnych, łóżkowych, erotycznych. Z pomocą uznanych specjalistów i terapeutów przybliży widzom te fragmenty, które podczas oglądania u wielu nadal wywołują na twarzy rumieniec wstydu, innych natomiast przyciągają do kin i przed telewizory. Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi fobie, seks gadżety, gra wstępna, fetysze. Zaproszeni do programu seksuolodzy: Andrzej Depko, Izabela Jąderek oraz Andrzej Komorowski zdradzą nie tylko swoje ulubione filmowe „momenty”, ale również podzielą się wiedzą. Nie zabraknie rozmów o zjawiskach kontrowersyjnych i rozpalających wyobraźnię. W każdym odcinku prowadząca wraz z gościem omówi inne zagadnienie związane z życiem seksualnym. Pretekstem do dyskusji będzie polska i światowa kinematografia.

Od falującej zasłony, pozostawiającej pole do wyobraźni, aż do pełnej dosłowności i naturalizmu - gdzie przebiega granica między tym co pokazać można, a czego przed widzem odsłaniać nie należy? Czy zgodnie z tytułem filmu Woody’ego Allena, program odkryje wszystko to co chcielibyśmy wiedzieć o seksie, ale boimy się zapytać? Odpowiedź już wkrótce na antenie TVN Fabuła.

  • „A momenty były?” – nowy program w TVN Fabuła już 20 lipca o 23.20!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764