logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„A momenty były?” – program Doroty Wellman w TVN Fabuła

  PR 13.07.2018, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

„A momenty były?“. Były! I to nie raz! Czy według znawców tematu seks to bardziej film krótkometrażowy, serial, a może pełna fabuła? W nowym programie Dorota Wellman rozmawiać będzie o scenach miłosnych w polskiej i światowej kinematografii. Już 20 lipca na antenie TVN Fabuła – pozycja obowiązkowa dla wszystkich kinomanów!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_a-momenty-byly_-%E2%80%93-program-doroty-wellman-w-tvn-fabula,37238,artykul.html

Czy seks w kinie jest tematem tabu? Jak na przestrzeni lat zmieniał się sposób przedstawiania widzom scen miłosnych? Czy współczesne kino odkrywa więcej  niż kiedyś? A może wręcz przeciwnie? Dorota Wellman w nowym programie skupi się właśnie na „momentach” – scenach miłosnych, łóżkowych, erotycznych. Z pomocą uznanych specjalistów i terapeutów przybliży widzom te fragmenty, które podczas oglądania u wielu nadal wywołują na twarzy rumieniec wstydu, innych natomiast przyciągają do kin i przed telewizory. Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi fobie, seks gadżety, gra wstępna, fetysze. Zaproszeni do programu seksuolodzy: Andrzej Depko, Izabela Jąderek oraz Andrzej Komorowski zdradzą nie tylko swoje ulubione filmowe „momenty”, ale również podzielą się wiedzą. Nie zabraknie rozmów o zjawiskach kontrowersyjnych i rozpalających wyobraźnię. W każdym odcinku prowadząca wraz z gościem omówi inne zagadnienie związane z życiem seksualnym. Pretekstem do dyskusji będzie polska i światowa kinematografia.

Od falującej zasłony, pozostawiającej pole do wyobraźni, aż do pełnej dosłowności i naturalizmu - gdzie przebiega granica między tym co pokazać można, a czego przed widzem odsłaniać nie należy? Czy zgodnie z tytułem filmu Woody’ego Allena, program odkryje wszystko to co chcielibyśmy wiedzieć o seksie, ale boimy się zapytać? Odpowiedź już wkrótce na antenie TVN Fabuła.

  • „A momenty były?” – nowy program w TVN Fabuła już 20 lipca o 23.20!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764