logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„A ty, co zobaczysz?” - kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

  PR 27.09.2017, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

„A Ty, co zobaczysz?” – pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_a-ty%2C-co-zobaczysz_---kampania-muzeum-narodowego-w-warszawie,33888,artykul.html

- Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi – mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.

Kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Filmowe spoty, będące osią kampanii, przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – ze swoimi ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór obrazów i jak wiele może dać chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Muzeum chce być nowoczesną, otwartą instytucją, która pozwala swoim gościom na przeżywanie sztuki w indywidualny sposób.

Kampania ma również uzmysłowić widzom, że w Muzeum można oderwać się od codzienności i przyjemnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Jej autorzy zachęcają do rozpoczynania weekendów spacerem po galeriach MNW. Dlatego też od października Muzeum będzie w piątki otwarte aż do godz. 21.00.

Muzeum Narodowe w Warszawie jest jedną z najciekawszych instytucji kultury w Polsce, którą rocznie odwiedza nawet do 700 tysięcy osób. Warto wiedzieć, że modernistyczny Gmach Główny, oprócz różnorodnych galerii stałych i intrygujących wystaw czasowych, ma do zaoferowania również koncerty, seanse Akademii Filmu Polskiego w Kinie Muz oraz wizytę w księgarni artystycznej. Odwiedzający mogą odpocząć w kawiarni Café Lorentz na zielonym Dziedzińcu Lorentza lub w restauracji aleje3.

Źródło: Agencja Kultura

www.agencjakultura.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764