logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Agent powrócił” w internecie - kampania Ergo Hestii

  PR 27.11.2018, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie listopada ERGO Hestia rozpoczęła kampanię online „Agent Powrócił”. Celem podjętych działań jest promocja agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_agent-powrocil_-w-internecie---kampania-ergo-hestii,380306,artykul.html

- Doświadczenie pokazuje, że internetowe spoty reklamowe skutecznie docierają do wybranych odbiorców i mają biznesowe uzasadnienie. Założeniem realizowanej kampanii jest upowszechnienie agentów w ich regionach - mówi Sylwester Poniewierski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

ERGO Hestia wybrała reklamę w internecie, żeby promować pośredników tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline). W poprzedniej edycji kampanii reklamowej, filmy promujące agentów przykuły uwagę ponad 9 mln odbiorców. Tegoroczna akcja będzie trwała do 23 grudnia.

- Tego typu kampania to bardzo dobry pomysł. Klienci mają szansę poznać wizerunek pośrednika pracującego w konkretnym biurze. Ułatwia to nawiązanie kontaktu i przełamuje bariery podczas pierwszej rozmowy. Dodatkowo działania promocyjne, które inicjowane są przez markę ERGO Hestia, odbierane są przez klientów jako wiarygodne - powiedziała Danuta Sikorska, właścicielka Punktu Standard.

Znak Jakości ERGO Hestii to certyfikat, który już od trzech lat przyznawany jest agencjom wyróżniającym się profesjonalnym doradztwem, wysokim poziomem obsługi klienta i wyjątkową estetyką lokalu. To dowód, że agencja działa zgodnie z zasadą Najwyższego Standardu Ochrony, która jest wyróżnikiem ERGO Hestii.

W 2018 roku ubezpieczyciel wyróżnił 175 punktów sprzedaży. Kolejna, już czwarta, odsłona Znaku Jakości rozpocznie się w pierwszym kwartale 2019 roku. ERGO Hestia zaprasza swoich agentów do udziału w nadchodzącej edycji.

Źródło: ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764