W drugiej połowie listopada ERGO Hestia rozpoczęła kampanię online „Agent Powrócił”. Celem podjętych działań jest promocja agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2018.
- Doświadczenie pokazuje, że internetowe spoty reklamowe skutecznie docierają do wybranych odbiorców i mają biznesowe uzasadnienie. Założeniem realizowanej kampanii jest upowszechnienie agentów w ich regionach - mówi Sylwester Poniewierski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.
ERGO Hestia wybrała reklamę w internecie, żeby promować pośredników tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline). W poprzedniej edycji kampanii reklamowej, filmy promujące agentów przykuły uwagę ponad 9 mln odbiorców. Tegoroczna akcja będzie trwała do 23 grudnia.
- Tego typu kampania to bardzo dobry pomysł. Klienci mają szansę poznać wizerunek pośrednika pracującego w konkretnym biurze. Ułatwia to nawiązanie kontaktu i przełamuje bariery podczas pierwszej rozmowy. Dodatkowo działania promocyjne, które inicjowane są przez markę ERGO Hestia, odbierane są przez klientów jako wiarygodne - powiedziała Danuta Sikorska, właścicielka Punktu Standard.
Znak Jakości ERGO Hestii to certyfikat, który już od trzech lat przyznawany jest agencjom wyróżniającym się profesjonalnym doradztwem, wysokim poziomem obsługi klienta i wyjątkową estetyką lokalu. To dowód, że agencja działa zgodnie z zasadą Najwyższego Standardu Ochrony, która jest wyróżnikiem ERGO Hestii.
W 2018 roku ubezpieczyciel wyróżnił 175 punktów sprzedaży. Kolejna, już czwarta, odsłona Znaku Jakości rozpocznie się w pierwszym kwartale 2019 roku. ERGO Hestia zaprasza swoich agentów do udziału w nadchodzącej edycji.
Źródło: ERGO Hestia