logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Akademia Pana Kleksa" – drugi singiel promujący film

  PR 21.11.2023, przeczytano 1027 razy
ilustracja
Kadr z filmu

Przyszedł czas na jedną z najgorętszych premier tego roku z udziałem czołówki polskich artystów! IGO, Kaśka Sochacka, Mrozu, Artur Rojek, Brodka, Ralph Kaminski, Bedoes 2115 i Sokół, we współpracy z Hotelem Torino, stworzyli energetyczną, przebojową i zaskakującą wersję legendarnej piosenki „Witajcie w naszej bajce”. „Całkiem Nowa Bajka” to drugi singiel zapowiadający album ze ścieżką dźwiękową do pierwszej części trylogii „Akademia Pana Kleksa”, która już 5 stycznia wejdzie do kin w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_akademia-pana-kleksa_-%E2%80%93-drugi-singiel-promujacy-film,402168,artykul.html

To jest sentymentalna podróż. Oglądałem wszystkie części Pana Kleksa. Miałem też, co istotne, ścieżkę dźwiękową na winylu, więc tych wszystkich legendarnych już piosenek słuchałem na gramofonie. Jestem też na ścieżce nowego Pana Kleksa. Dla mnie to jest coś świetnego szczególnie, że tutaj zebraliśmy naprawdę znakomitych artystów.” – mówi Mrozu. 

ilustracjastrzałka

Podobnego zdania jest Artur Rojek, dla którego ten projekt jest świetną przygodą: „Widzę, że biorę udział w czymś pieczołowicie przygotowanym, z dużą wyobraźnią, jakością, z fajnymi gośćmi.” IGO, po otrzymaniu zaproszenia do projektu nie zastanawiał się nawet sekundy. „To legendarny film, opowieść, nasze dziedzictwo”. – mówi.

Singlowi towarzyszy wyjątkowy klip z udziałem wszystkich artystów oraz… Piotra Fronczewskiego, który 40 lat temu stworzył niezapomnianą kreację Ambrożego Kleksa!

To ważna premiera także ze względu na jej wymiar społeczny. Wszystkie przychody uzyskane z dystrybucji utworu „Całkiem Nowa Bajka” zostaną przekazane na rzecz podopiecznych Fundacji One Day.

Dodatkowo w lutym rusza Akademia Pana Kleksa na żywo! Widowiskowa Muzyczna Szkoła Wyobraźni odbędzie się w największych halach w Polsce (w Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Krakowie). Akademia Pana Kleksa na żywo – Muzyczna Szkoła Wyobraźni to duża porcja zabawy i edukacji dla całej rodziny, zrealizowana w widowiskowej formule. Na uczestników czeka mnóstwo wizualnych i muzycznych niespodzianek. Więcej informacji na temat trasy można znaleźć na stronie: www.kleksnazywo.pl

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

INFORMACJE O FILMIE „AKADEMIA PANA KLEKSA”
Wyobraź sobie świat, który tworzy nieograniczona niczym wyobraźnia. Świat, w którym możesz poczuć zapach koloru i usłyszeć jego smak. To świat narysowany umysłem dziecka, ale tak jak każdy rysunek ma swoje kontury, tak każdy nawet najpiękniejszy świat ma swoje reguły. Co, jeśli je złamiesz? Ta bajka się dopiero pisze…

W rolę Ambrożego Kleksa wcielił się Tomasz Kot, Adę Niezgódkę zagrała Antonina Litwiniak. W filmie pojawia się również Piotr Fronczewski w roli tajemniczego Doktora.

Scenariusz filmu wyszedł spod piór Krzysztofa Gurecznego oraz Agnieszki Kruk. Reżyserem „Akademii Pana Kleksa” jest Maciej Kawulski. Za produkcję odpowiada Open Mind Production, a za dystrybucję firma NEXT FILM.

„Akademia Pana Kleksa” na ekrany kin trafi 5 stycznia. Seanse przedpremierowe wystartują już 25 grudnia.
https://www.kleksacademy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

imgo styl orkiestry męskiego grania się lekko przejadł

avatar użytkownika
,

ciekawe czy spaprzą temat ja w Panu samochodziku

avatar użytkownika
,

Pytanie jaka jest szansa zrobić coś więcej? Być może takie adaptacje są po prostu skazane na płyciznę eksploatowanych do granic banału sentymentów?  

avatar użytkownika
,

ależ z takim założeniem nie powinno sie juz czytac nic po dostojewskim ...
może chodzi o to aby poza jechaniem na sentymencie potraktować odbiorcę poważniej ? disneye i netflixy pakując miliony w serial jednocześnie kompletnie olewają fabułe bo sprzedaje się sentyment a fabuła moze byc z pupy albo dla 3 latków . jednocześnie hbo wypuszcza the boys który dosłownie miażdży konkurencję bo i pomysł i realizacja bazują na ciekawej i dojrzałej fabule
  

avatar użytkownika
,

Zawsze pozostaje pytanie czy uzyskany efekt wynika z tego, że ktoś doskonale panuje nad kierownicą i potrafi dostarczyć produkt dostosowany do wymagań odbiorców, czy odwrotnie :-)  

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764