logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Aktywny rodzic, aktywne dziecko” - kampania Beraw Kids firmy Purella

  PR 18.05.2022, przeczytano 1589 razy
ilustracjastrzałka

„Aktywny rodzic, aktywne dziecko” – to nowa kampania marki BeRAW Kids. Inicjatywa ma promować u dzieci i ich rodziców zdrowy tryb życia oraz sport.  W jej ramach marka organizuje konkurs, w którym do wygrania są m.in. rowery, rolki czy hulajnogi, a do promocji włączyli się także influencerzy. Na potrzeby akcji uruchomiona została nowa strategia komunikacji, a także powstał dedykowany landing page aktywnedziecko.pl. Za strategię, pomysł oraz realizację konceptu odpowiada agencja marketingowa Neon Shake.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_aktywny-rodzic%2C-aktywne-dziecko_---kampania-beraw-kids-firmy-purella,395904,artykul.html

– Wiemy, że rodzice są największą inspiracją dla swoich dzieci. Właśnie na tym insight’cie oparliśmy komunikację naszej kampanii. Pokazujemy, że wybór naturalnych przekąsek i codzienna dawka ruchu otwierają drzwi do budowania pozytywnych wzorców u dzieci - mówi Marta Czykało-Pruś, account manager w agencji Neon Shake.

Na stronie internetowej akcji pojawiła się m.in. seria artykułów inspirująca rodziców do aktywnych zabaw z dziećmi - przedstawiają one sposoby na rodzinne spędzanie czasu w domu i na świeżym powietrzu, a także pokazują, jak różnorodne i smaczne mogą być zdrowe przekąski. Z okazji Dnia Dziecka ruszy konkurs z nagrodami. Zadaniem uczestników będzie opisanie rodzinnych sposobów na aktywność. Na wygranych czekają rowery, rolki, hulajnogi oraz vouchery do sklepów Empik.

W ramach promocji rusza kampania mediowa z udziałem influencerów, komunikacja w social mediach, kampania digital, kampania video i działania w punktach sprzedaży. Neon Shake w ramach realizacji akcji współpracuje z domem mediowym Media Choice.

ilustracjastrzałka

Źródło: Neon Shake Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764