logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Apetyt rośnie w miarę mierzenia” – kampania Galerii Bronowice

  PR 18.09.2017, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Bronowice w humorystyczny sposób promuje jesienno – zimowe kolekcje. Na nośnikach outdoorowych w Krakowie można zobaczyć charakterystyczne dla centrum handlowego key visuale z hasłem „Apetyt rośnie w miarę mierzenia”. Kampania wsparta została działaniami w Internecie oraz public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_apetyt-rosnie-w-miare-mierzenia_-%E2%80%93-kampania-galerii-bronowice,33757,artykul.html

Jesienno – zimowa odsłona kampanii wizerunkowej Galerii Bronowice, podobnie jak cała nowa linia kreatywna 2017, opiera się na oryginalnych hasłach, będących parafrazami znanych przysłów lub powiedzeń.

Zmienione słowa zostały dobrane tak, aby pasowały do „oryginału”, jednocześnie odwołując się, z przymrużeniem oka, do mody. Wszystkie kreacje wyróżnia spójny layout z charakterystycznym dla Galerii Bronowice elementem architektonicznym budynku i brand claimem „Miejsce na Twój Czas”.

- Powszechnie znane powiedzenia zostały zmienione tak, aby nawiązywały do charakteru Galerii Bronowice, a dzięki zabawnemu brzmieniu zapadały w pamięć na dłużej. Coraz więcej osób zwraca uwagę na spójny wizerunek naszego centrum, w tym przypadku na każdym layoucie pojawił się nasz znak rozpoznawalny, charakterystyczny element budynku – kolorowy kameleon – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.

Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okolice. Kreacje outdoorowe – billboardy usytuowane są w najbardziej ruchliwych punktach miasta, a także na wewnętrznych nośnikach w Galerii.

Rok 2017 został poświęcony na zmianę wizerunku Galerii Bronowice, a nową linię kreatywną można podziwiać od początku roku. Na billboardach, różniących się w zależności od organizowanego wydarzenia, sezonu czy akcji, pojawiły się między innymi hasła: „Co ma wisieć, kupię żonie”, „Jedna sukienka wiosny nie czyni”, „Do trzech razy sztuka”.

Autorem kampanii jest Artefact - Studio Reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Galerii Bronowice. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Źródło: Open Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764