logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow

  PR 17.01.2020, przeczytano 1169 razy
ilustracja

Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_archipelag-beztroski_---nowa-kampania-wizerunkowa-rainbow,385368,artykul.html

Na przełomie roku Rainbow wystartował z kampanią wizerunkową „Archipelag Beztroski”, która jednocześnie inicjuje nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, Internecie oraz kinach, prezentuje pracowników Rainbow, dbających o beztroskie wakacje klientów.

- W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy o to, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek i 100% relaksu. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat - komentuje Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu Rainbow.

- Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże... Na razie chcemy by każdy - czy mały, czy duży - beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn… - opowiada Jan Kleyff, Partner Kreatywny w BRASIL.

Kampania wizerunkowa to nie wszystko. Równolegle trwa promocja Second Minute oferty Lato 2020 „Bonus Basen Relax Czas”, w której klienci mogą sami wybrać swój beztroski bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu np. masaż.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja BRASIL, za produkcję dom produkcyjny DOBRO.

Źródło: Rainbow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa
Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników...
Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku
Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.
Pierwszy ultraszeroki monitor Eizo z zakrzywionym ekranem
EIZO wprowadza do oferty swój pierwszy monitor z ultraszerokim, zakrzywionym ekranem o przekątnej 37.5”.  FlexScan EV3895 zaprojektowano z myślą o profesjonalistach pracujących na salach operacji finansowych i menedżerach potrzebujących szybkiego dostępu do informacji pochodzących z różnych źródeł. Monitor sprawdzi się też w warunkach pracy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764