logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

  PR 04.05.2020, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazał się „Architekt Wnętrz”, półrocznik skierowany do branży wnętrzarskiej oraz osób zainteresowanych najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz. Wydawcą jest TIME SA, lider segmentu czasopism wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_architekt-wnetrz_-%E2%80%93-nowy-tytul-grupy-zpr-media,386870,artykul.html

Magazyn „Architekt Wnętrz” skierowany jest do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem wnętrz użyteczności publicznej (obiekty oświatowe, kulturalne, lecznicze), komercyjnych (biura, hotele i restauracje) oraz mieszkaniowych. Dystrybuowany jest bezpłatnie do prenumeratorów miesięcznika „Architektura Murator” oraz do wybranych, uznanych projektantów wnętrz.

Na treść „Architekta Wnętrz” składają się prezentacje nowatorskich realizacji, rozmowy z wiodącymi architektami, a także artykuły i rady ekspertów, dotyczące innowacyjnych rozwiązań, technologii i najaktualniejszych trendów we wzornictwie. Prezentowane są również oferty firm z branży wyposażenia wnętrz mieszkalnych i komercyjnych oraz przeglądy produktów wykończeniowych i dekoracyjnych. Pojawiać się będą także zapowiedzi i relacje z najważniejszych światowych, jak i polskich festiwali i targów dizajnu. Nowoczesny layout oraz logo tytułu zaprojektował Adam Olchowik.

- Niezależnie od zmian stylu życia i funkcjonowania w przestrzeni, jakie nastąpią po pandemii, warto obserwować kierunki rozwoju projektowania wnętrz, wyznaczane przez nowoczesne realizacje, prezentowane w naszym magazynie. W pierwszym numerze pokazujemy siedzibę Banku Nordea w Gdyni stworzoną w duchu ‘zero waste’, przestrzeń kreatywną Clay.Warsaw, powstałą w zmodernizowanych wnętrzach dawnego magazynu wojskowego na warszawskiej Pradze, jak również salę multisensoryczną dla osób z dysfunkcjami wzroku w szkole dla niewidomych w Pattai – mówi Anna Żmijewska, redaktor naczelna "Architekta Wnętrz" i kierownik działu technika miesięcznika „Architektura-murator”.

- Z punktu widzenia naszych stałych Klientów i wieloletnich Partnerów, ten tytuł idealnie uzupełnia ofertę biura reklamy. W tej chwili mamy pełen wachlarz tytułów, zarówno kierowanych do odbiorców indywidualnych, jak i dla profesjonalistów z branży wnętrz – mówi Joanna Hodała, dyrektor handlowy Segmentu Wnętrza.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764