logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

  PR 04.05.2020, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku ukazał się „Architekt Wnętrz”, półrocznik skierowany do branży wnętrzarskiej oraz osób zainteresowanych najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz. Wydawcą jest TIME SA, lider segmentu czasopism wnętrzarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_architekt-wnetrz_-%E2%80%93-nowy-tytul-grupy-zpr-media,386870,artykul.html

Magazyn „Architekt Wnętrz” skierowany jest do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem wnętrz użyteczności publicznej (obiekty oświatowe, kulturalne, lecznicze), komercyjnych (biura, hotele i restauracje) oraz mieszkaniowych. Dystrybuowany jest bezpłatnie do prenumeratorów miesięcznika „Architektura Murator” oraz do wybranych, uznanych projektantów wnętrz.

Na treść „Architekta Wnętrz” składają się prezentacje nowatorskich realizacji, rozmowy z wiodącymi architektami, a także artykuły i rady ekspertów, dotyczące innowacyjnych rozwiązań, technologii i najaktualniejszych trendów we wzornictwie. Prezentowane są również oferty firm z branży wyposażenia wnętrz mieszkalnych i komercyjnych oraz przeglądy produktów wykończeniowych i dekoracyjnych. Pojawiać się będą także zapowiedzi i relacje z najważniejszych światowych, jak i polskich festiwali i targów dizajnu. Nowoczesny layout oraz logo tytułu zaprojektował Adam Olchowik.

- Niezależnie od zmian stylu życia i funkcjonowania w przestrzeni, jakie nastąpią po pandemii, warto obserwować kierunki rozwoju projektowania wnętrz, wyznaczane przez nowoczesne realizacje, prezentowane w naszym magazynie. W pierwszym numerze pokazujemy siedzibę Banku Nordea w Gdyni stworzoną w duchu ‘zero waste’, przestrzeń kreatywną Clay.Warsaw, powstałą w zmodernizowanych wnętrzach dawnego magazynu wojskowego na warszawskiej Pradze, jak również salę multisensoryczną dla osób z dysfunkcjami wzroku w szkole dla niewidomych w Pattai – mówi Anna Żmijewska, redaktor naczelna "Architekta Wnętrz" i kierownik działu technika miesięcznika „Architektura-murator”.

- Z punktu widzenia naszych stałych Klientów i wieloletnich Partnerów, ten tytuł idealnie uzupełnia ofertę biura reklamy. W tej chwili mamy pełen wachlarz tytułów, zarówno kierowanych do odbiorców indywidualnych, jak i dla profesjonalistów z branży wnętrz – mówi Joanna Hodała, dyrektor handlowy Segmentu Wnętrza.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
Muzyka nr 1 w jesiennej kampanii Radia ZET
Wystartowała jesienna kampania „Radio ZET – Muzyka nr 1”. Obejmie telewizje, sieci kin i internet. Kampanii towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.
Szułdrzyński nowym redaktorem naczelnym Rzeczpospolitej
Michał Szułdrzyński staje na czele „Rzeczpospolitej". Dotychczasowy pierwszy zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolitej” i redaktor naczelny serwisu rp.pl będzie pełnił funkcję redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Bogusław Chrabota nie rozstaje się z wydawnictwem, obejmie nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego grupy...
Polsat Box Go z kampanią „Wielkie oglądanie”
Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego Oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764