logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Asy Serwisowe” w kampanii Q Service Castrol

  PR 04.11.2019, przeczytano 1093 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania wizerunkowa, zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol. Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce – Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Pierwsze emisje reklam zostały zaplanowane już na listopad.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_asy-serwisowe_-w-kampanii-q-service-castrol,384579,artykul.html

Ogłoszone podczas czerwcowej konferencji prasowej plany sieci Q Service Castrol odbiły się głośnym echem wśród osób związanych z szeroko rozumianą branżą motoryzacyjną. Przez ten czas menadżerowie organizacji skrzętnie realizowali kolejne punkty na szerokiej liście zadań, których jednym z efektów jest kampania reklamowa pod hasłem „Asy Serwisowe”.

Ambasadorami akcji zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem.

- Wybór obu sportowców nie jest przypadkowy. To dwie rozpoznawalne persony świata sportu, które budzą pozytywne skojarzenia nie tylko u zagorzałych fanów siatkówki, ale również wśród okazjonalnych kibiców, oglądających tylko najważniejsze mecze reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie ich do kampanii „Asy Serwisowe” przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Q Service Castrol – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

- Sprawdzony przez kierowców” – to hasło nowej kampanii Q Service Castrol. Tworząc ten slogan chcieliśmy podkreślić to, czego kierowcy mogą spodziewać się, odwiedzając serwisy zrzeszone w tej sieci. Profesjonalizm, pewność i zaufanie to tylko niektóre z zalet definiujących Q Service Castrol. Jesteśmy przekonani, że obietnica złożona kierowcom znajdzie swoje odzwierciedlenie w jakości usług, które nasze serwisy będą im oferować - przekonuje Tarek Hamed, Marketing Activation Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.

Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie zaplanowanych jest 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.

Źródło: Inter Cars SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency dołącza do sieci by The Network
Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która...
Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
Streetcom z kolejną kampanią dla marki Purina
W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem 1000 nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.
Wielkie możliwości w specjalnej ofercie – druk ekosolwentowy z Gongzheng w API.PL
Często w firmach rozważa się zakup nowej maszyny w momencie konieczności wymiany starego, wyeksploatowanego urządzenia lub też konieczności zwiększenia zdolności produkcyjnych przy zwiększonej liczbie zamówień. Koniec roku to znakomity czas na rozważenie nowej inwestycji ze względu na pojawiające się oferty specjalne i promocje cenowe. Zachęcamy do poznania drukarki...
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764