logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bądź dla siebie dobra” – cykl podcastów „Wysokich Obcasów” i BBC Lifestyle

  PR 08.01.2021, przeczytano 221 razy

„Wysokie Obcasy” we współpracy z kanałem BBC Lifestyle ruszyły z cyklem podcastów „Bądź dla siebie dobra”. Każdy z czterech odcinków projektu, realizowany ze wsparciem specjalistów, rozwija i tłumaczy zagadnienia z zakresu diety, kosmetologii czy seksu, które mogą wpływać na jakość życia i samoocenę. Premiera każdego z nich nastąpi na początku roku 2021 w serwisach streamingowych i podcastowych,na platformiepodcastowej TOK FM oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_badz-dla-siebie-dobra_-%E2%80%93-cykl-podcastow-_wysokich-obcasow_-i-bbc-lifestyle,389778,artykul.html

Projekt „Bądź dla siebie dobra” to pierwsza odsłona cyklu podcastów „Wysokich Obcasów” przygotowana z partnerem, którym została stacja BBC Lifestyle. Obie marki połączyła ważna idea, by kobiety żyły w zgodzie same ze sobą, odpowiednio pielęgnując zdrowie, urodę i kondycję psychiczną.W ramach projektu na słuchaczy czekają 4 odcinki:„Jak mądrze schudnąć?”, „Cała prawda o zabiegach kosmetycznych”, „Czy masz zdrowe jelita?” oraz „Jak osiągnąć lepszy orgazm?”.Podcasty prowadzą redaktorki „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”: Anna J. Dudek, Agnieszka Urazińska i Margit Kossobudzka. Ich gościniami są specjalistki z zakresu zdrowia, dietetyki, kosmetologii oraz edukacji seksualnej,m.in. Katarzyna Błażejewska-Stuhr, Magdalena Suchan i Alicja Długołęcka.

Pierwszy odcinek podcastu dostępny jest już na tej stronie, natomiast kolejne publikowane będą w piątki 8, 22 i 29 styczniam.in. na profilu „Wysokich Obcasów” na Facebooku, na platformach Spotify, YouTube i podcastowej TOK FM oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764