logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” – zachęca Deichmann w nowej odsłonie kampanii autorstwa agencji Os3

  PR 05.09.2022, przeczytano 1272 razy
ilustracja

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_badz-wyjatkowa.-bo-chodzi-o-to%2C-zeby-byc-soba_-%E2%80%93-zacheca-deichmann-w-nowej-odslonie-kampanii-autorstwa-agencji-os3,397091,artykul.html

Nowa kampania marki na sezon jesień / zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 roku platformy komunikacyjnej pt. “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, która opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, pozwalającej pozostać wierną swoim przekonaniom w każdej sytuacji.

 – W czasie kampanii wiosna/lato 2022 rozpoczęliśmy komunikację pod hasłem „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą", zachęcającą konsumentki do koncentracji na tym, co w nich piękne i wartościowe oraz do aktywnej realizacji ich planów i marzeń - komentuje Marta Hermanowicz, Creative Director w Agencji oS3. – W nowym sezonie kontynuujemy tę narrację.

Ambasadorką kampanii, podobnie jak w sezonie wiosna / lato została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka, a prywatnie też mama i żona. Sylwia uosabia ideę kampanii “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, gdyż pomimo tego, że jest powszechnie rozpoznawalną osobą, pozostaje sobą i podąża własną drogą. W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – nie tylko jako gwiazdę podczas koncertu, ale też koleżankę i sąsiadkę. Z wieloma z tych scen może utożsamić się większość konsumentek. W każdej ze scen Sylwia, pokazując duży dystans do siebie, jest po prostu sobą - nieidealną, ale wyjątkową.

– Badania przeprowadzone po zakończeniu kampanii wiosenno-letniej pokazały, że rozpoczęta komunikacja została dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako wiarygodna oraz zwracająca uwagę. Po pierwszej kampanii możemy stwierdzić, że nowa platforma ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, Head of Marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny, gdyż z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako bardzo dobrze dobraną ambasadorkę do profilu marki.

Nowa kampania realizowana jest w podziale na odsłony wrześniową i październikową. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w klimacie konkretnego miesiąca.

Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wrześniowa odsłona kampanii wystartuje 5 września. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, a także działania sponsorskie. Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

Premiera październikowej odsłony kampanii planowana jest na 5 października.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która w 2021 roku wygrała przetarg na obsługę marki Deichmann. Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialny był ponownie dom produkcyjny Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Anna Natasza Górecka (Senior Strategic Planner)
  • Koncept kreatywny – Marta Hermanowicz (Creative Director), Małgorzata Gontarczuk (Senior Art Director), Michał Stalmaski (Senior Copywriter)
  • Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director), Mariola Jarząbek (Account Supervisor)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764